Saturday 29 August 2009

Sessi Jwb Tag

Sessi Jwb Tag Terbengkalai

Aku dpt 2 tag iaitu dr Speedo & Anas.
Maap la ye lambat bls.. maklumla patik wat entry lain dulu :p

Tag 1 dari Yati Speed

MARAH


1. Apakah yang anda lakukan jika anda marah?
- membebel sorg2
- nanges


2. kalau anda terkejut..boleh tak buat anda marah?
- Kalo terkejut time drive, mmg la mrh
- Tp kalo terkejut sbb kwn usik, xde maknanya nak mrh.. kalo xleh gurau.. duk dlm utan aaa kwn dgn org utan :))


3. lama tak anda marah?
- Depend. Kalo small case, kdg2 xsmpai 15menit even aku seorg yg pemarah :p
cpt mrh tp sejuk cool kekekek.

- Kalo kes berat, aku kena tedo then bgn tedo baru reda & otometik mrh ilang


4.apa yang anda buat untuk hilangkan marah?
- tedo but if kat ofis aku duk dlm bilik diam2 & kalo mrh time drive,
aku akan pecut sehabis deras

5. selalu tak anda buat orang marah?
- aku suka buat org mrh kat org yg aku xsuke which is aku suke sakitkan ati dia kuang3.. lg dia mrh, lagi aku nak buat dia mrh :p
- famili aku psl aku degil hohooo

6. kerap tak anda marah?
- Skang jarang tp kalo nak mrh, aku mrh je la tp agak2 la kan, tgk tempat.
Kat opis aku jarang mrh, aku cool je huahuahua tp kalo aku mrh.. aku sound la awl2 "saya tgh mrh nihhhhhhhhh huhhh" maka xde la opismet aku berani2 wat lawak bangang ke hape hehe.
- Dolu2 aku seorg yg sgt pemarah ++ garang giler. Main sound org suke2 ati & spesis jerit2 la jgk tp it's not good acceli.. buat org meluat je. Tp aku perasan something, ada fren of mine tu bila mrh2.. dia sengaja tunjuk mrh dia kat public which is dia rasa bangga la dpt mrh org dgn bahasa2 yg sgt "sopan".. hahaha nuts btul!
Aku acceli xwape suke ah org tutur bahasa mcm "b@b1, b@ng@ng, b@bun, kep@l@ hot@k kau dll" tu.. sgt xsopan ah kalo pempuan. Aku ada gak sebut [tipu le kalo ckp xsebut. Aku sebot pon sbb terikut2. Parents aku xajar woo ckp bahasa buruk2 camtu even mrh skali pon. Aku akan coba guna words lain time mrh mcm "biri2/ lipan / kuda/ zebra / kanggaro /biri2" ke.. ni asyik2 b@b1.. bnyak lg nama binatang lain lg weh, dorg pon nak glamer gak] :))


7. sapa yang anda nak tag? kalau diorang tak buat, anda marah tak?
- Jiejah Gojes [tu la, sape suh usik aku.. kan aku dah mrh? ekekkeke]
- Anas [yeaa bls dendam nih ahahha]
- Garbera
- Arep

Xde paksaan dlm idup, xmrh pon tp kecik ati je kalo dorg xjwb hahaha larikkkkk :))


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


TAG 2 Dari Anas

1. Anda rasa anda hot?
- aku sentiasa hot pg2 bila smpai opis, sbb aircond lambat rasa :))
- hot tempered tu mmg ye
- aku x hot.. selebet je
hahaha larik gile jawapan aku

2. Upload pic kesayangan anda...

3. Kenapa anda suka gambar ini?
- Sbb kereta tu kot thehehe tp tu time aku gemuk aaa iaitu 55kg huhuuu!


5. Lagu terakhir anda dengar....
- Xde lagu last psl tgh dgr lagu Right Now Na Na Na- Akon kat hitz.tv


6. Apakah yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
- sambil2 dgr lagu


7. Selain nama anda sendiri .. anda suka dipanggil apa?
- adik/cikda/aida [famili panggey nih]
- deidaa [nama glamer kekekekk]
- dedek /dekda [some of my fren call wif this name. Aku prefer laki panggey dgn nama nih supaya aku terasa la mcm adik kpd dorg] :p


8. TAg lagi kwn tanpa rasa kesalan
- Semua secretary2 comey lg anggun dr uitm pahang [termasuk ida comey lotey] :D
- Ezza
- Whooz
- Comel_80
- Kak Diana

Sekian :D

2 comments:

Anonymous said...

lepas raya ai jwb bleh ngeeeeeeeee

chomelista homestay said...

Wei mana buleh,
ni mendatangkan ke"hangit"an aku nihhhh! X(