Saturday 15 August 2009

Be Fashionable Wif Ur Ear Loop Face Mask

Be Fashionable Wif Ur Ear Loop Face Mask

Aku ada EARLOOP MASK & xde yg TIE ON tu,
so maybe susah sket bg yg bertudung mcm aku.

Kat kedai beg di pertama complex. Perhatikan btol2, mana aku sangkut tali mask tu :D

Try pakai mask luh then pakai tudung... ei sggh xselesa!
Then try lak pakai mask lps pakai tudung.. xlekat lak, haih!

Mula2 kita pinkan brooch di area2 telinga mcmgini

Last2 aku try letak brooch kat area telinga which is membolehkan tali mask disangkut.
Both brooch lain2 design lak tu huhu.
Tp bila sangkut.. jd lah pulak tu hiks!

Bila dah pin, sangkutlah tali tu kat brooch tu hikhik

Si ezza dah jeles dah aku wat camtu,
siap nak beli brooh kartun tu citss :p
[tp xde maknanya kalo pakai mask terbalik wahahah larikkkk] :))

Maka inilah hasilnya [tp maap la ni gambo time aku dah tukar tudung sbb dah keluar utk kali kedua pd hari tu kekekeke]

Maka pd hari ini kami nampak "cute" & bleh bergaya
even dgn memakai mask hihi.

Acceli aku try & error je- xde sapa ajar pon, pandai2 ah sundirik.
So pasni pasti ramai yg akan buat camgini [kekekek poyo nya aku] :))

3 comments:

yatispeed said...

ko nak jadi trendsetter la ni ngan mask ko? bagus...satu idea yang menarik ..hehee..beg deuter tu mahal nak mampus kan? tapi sib baik takkan koyak..unless ko tarah ngan pisau..janji puas hati, fidelina..

chomelista homestay said...

-speedo- heheh xde la mcmgitu.
Sj je aku try sbb mcm susah sgt le pakai yg loop tu bg yg bertudung.
Aku pk.. kalo yg tie on tu.. susah plak nak bukak time mkn.. kena loose kan ikatan huhu.

chomelista homestay said...

Ops lupa lak...
mmg mahal asal puas ati...
aku xnak ah beli deuter xori,
sekali 2 pakai dah koyak.. aku xnakkk hehehe.