Tuesday, 4 August 2009

Aku Kelakar Ke?

Aku Kelakar Ke?

Some of my fren ckp aku kelakar.
Aku rasa sgt KELAKAR le dgn statement tuh!

Aku xrasa seorg yg funny/humorous at all le!

Aku xreti wat lawak/kelakar/funny & seangkatan dgn nya pon!
[tp aku suke kat org yg kelakar specially laki aaa] :D

Tp xtau aa kot2 aku snd xperasan.
[dolu2 aku mmg siyes hooo, nak gelak pon susah] :D

Sometimes aku ckp pon ikut rapuan/sedap mulot aku snd je,
xterpikir pon aku nak wat lawak ke mende ke huhuuu.

KELAKAR KE HAKU? X KAN? 8-}


3 comments:

Y@ZeD@ said...

a ahh ko kelakar..

kelakarr ler mek entry ko nihh ada telur mata dua butir..!!

motippp??

**npe ko suke kelakar hok laki jer?? hok pompuan dok beshhh kah??
aku pn tak kelakar gakk, kann??

Emy said...

suka lelaki yg kelakar jek, kitaorang yg kelakar ni ko tak suka ker??

deidaa said...

-mekde- ntah, aku xjupe lagi pempuan yg kelakar @ lawak slumber uhuhu.
Ko xkelakar, ko gedik wagahahaha auwwww :p


-emy- aku dah lupa korang kelakar ke x aaa?
Zaman2 uitm korang mmg la kelaka,
tp skang kelakar lg x? :p