Wednesday 1 October 2008

Rantau Panjang Hunter

Ni la jambatan @ gertok pasir mas :D

2hari b4 raya aku 1family [2bijik keta] konvoi ke Rantau Panjang.
Ingatkan bertolak 10.30pg blh la smpai awl sbb xde org kan?
Sekali.. isk gile babeks punya jam!


Menjadi penumpang di kereta snd.. peh besh jd bos duk blakang ni :D

Semua berpusu2 ke rantau panjang.. semua xsabar2.. duh!

Memasing pakat tak sabar la nak smpai ke destination.
As usual la my kazen mencilok kat luar lane di sebelah kiri.
Kat jambatan pasir mas ni doksah le ckp.. mmg jem amat!

Rantau Panjang.. jem gile!

12.15tghari baru smpai Rantau Panjang ok?
Ptt nya blh smpai dlm masa 20-30min je.. huhu!

Ingtkan lg.. kalo bln pose xle ramai org gi sana,
rupa2nya jangkaan ku sgt le meleset!

This time.. mmg 1hapah baju pon aku tak berkenan!
[as u know.. aku very the fussy kalo shopping nih!].
Last2 aku tangkap 1skirt itam je.
[ingt nak beli bunga2.. karang ada le pulak makcik2 yg sound kata aku bkn nak gi
keje tp nak gi bersiar2.. kepala kucing hang!].. dushhh!

Akhir sekali kali ni gi rantau panjang tak besh langsung! :D
Tggu next version aku blk raya aji lak.. ehe!

No comments: