Wednesday 29 October 2008

Sakit Part 4 [Klinik Swasta Kali Ke-2]

10.15am: Decide gi klinik yg sama aku gi tu.
Asalnya nak mintak ubat tahan muntah & Mc je,
tp tetiba mulut aku kata nak jmpa doc. [oh gile.. berani dgn tiba2nya]
Ramai gile kat klinik.. semua muka toye je :p

10.50am: Masuk! Doc. pmpuan lak, alamak gile garang muka.
menggiggil2 aku explain sakit cemana.
Dia suruh aku baring.. tekan2 pewut aku.
Tetiba dia mrh "nape biarkan bengkak?"
haaa? aku dah kompiyus.. ape nih?
Dah pewut aku mmg bnyak spare tyre yg tebal.. mana ada bengkak2 deee!
Dia xpuas ati.. dia nak cek urine.
dia kata negatip.. wakakak suspek aku peknen la tu.
Aku nak peknen mende.. aku dop penah buat pom,
aku yg muka suci ni, bleh dia suspek sebegitu? :))
doc. kata urine xde apa2 [err 1st doc. aritu urine kotor.. err pelik pulak aku]
& dia kata kuar dr klinik ni gi wat ct scan terus.. hoh mcm halau aku je! =))
aku tnya nape kena scan? Aha bodos gila soklan!
Dia kata "ni mcm ada *********************" aaaaa?! Kejjutnya aku!
Nak percaya pon tak jgk sbb aku rasa dia tertukar dgn lemak aku.. hahaha!
Dia tnya aku nak refer sepital gomen @ private?
Ikut hati nak private, tp sape ah pulok nak byr?
aku ckp gomen so doc. tulis surat & haremjadehnya.. aku faham 4 5words je dlm surat tu.
Mmg btol aa ckp ezza,
doc. mmg ada secret handwriting supaya patience xfaham bila baca.. heh!
Aku minta MC.. pastu doc kata "tak bleh,
kang i bg mc.. u tak gi sepital plak"... ololo garang weh dokter nih!

Kena charge RM33.. lupa langsung nak mintak ubat tahan muntah.

Kuar tu sms ezza, inform aku disuspek sakit pe lak &kena CT Scan ASAP!
Dia kata nak 1/2day teman aku.... semata2 nak neman aku gi hkl.
Wah bajusnya.. makacih ye mokcik,
nnti aku blanja mu mkn ++ wyg RM5 kat galaxy ampang yg tertunggak dr tahun 2007 lg [huhu aku ingt jnji aku... lalala]

Smpai sini saje.. part 5 [di hkl] akan menyusul lg.. kihkih!

3 comments:

Anonymous said...

Semoga cepat sembuh.

Nina Nazar said...

dieda.. sakit apa gak!! get well soon!

chomelista homestay said...

Aku pon xtau sakit mende!
Sakit ati kut.. ahahaha!
TQ!