Saturday, 4 October 2008

Bukak poseeee!

Delay entry psl Ramadhan!

Blk kg aritu, perut aku terkejot amat!
Bnyak gile lauk & kueh utk bukak pose!
Rasanya lebih dr 5lauk! Kueh pon sama!

Kuih!

Ni makcik aku punya keje le ni.
Kalo dia ada, harus lauk bnyak..
mcm nak kenduri 7ari 7mlm.. adoi aku penat nengok nya!

Lauk/ulam/sayur

Tp as usual la aku amik paling bnyak 2lauk je termasuk sayur,
sbb aku tak reti mkn dgn lauk yg bnyak! :D
Blk kg non stop aku mkn nasik.. duh halppp!
No more diet le it means.. huu!

Kazen2, my mom & my aunty
[lg 4org dah siap mkn included me]

4mlm berbuka pose,
mmg sgt bnyak lauknya!
Last2 aku goreng ayam sundirik & xsentuh pon lauk2 yg dorg masak,
sbb aku sgt susah mkn lauk lain.. ayayaya!
Sekian!

*elakkan pembaziran, ingatlah org yg kebulur & miskin* :-)

2 comments:

yatispeed said...

adakah itu gambar jala mas? oh tidakkk..my fevereeetttt....raya2 ni mana ada orang hidang jala mas, cek mek molek, buah tanjong, pauh dilayang..pergh..kecur..nanti aku nak kirim ngan nenek aku ler bila dia nak turun KL nanti. isk..buat aku teringin jerla ko nih.

deidaa said...

ahahah jala mas la tu,
apo laie?
Skang dah mahal.. seketui 50sen!
Aku beli pastu aku mkn sorg2,
xshare dgn org lain pon,
sbb kat kl ni susah gile nak dpt.. muahaha!