Saturday 18 October 2008

Open house 18/10 [Sabtu]

Fuh 2hari weekend ni dipenuhi jemputan open house,
tp xdpt gi semua la.

Sabtu [18/10]
1. Open house kazen @ kota kemuning hills shah alam.
Ikut ati mls nak gi sbb aku bkn tau s.alam tu,
gi pon aci redah je.. huhu!
Rupa2nya senang je cuma dlm tmn tu la berbelit2 sbb memasing umoh besor2 gedabak,
jln plak beratuih2 lorong.. huhu!
1st sekali sesat masuk kat Golf Club.
Ada ke ptt security tu ckp THIS IS GLOF CLUB!
Hah, jadah apa GLOF tu? Memula aku blur,
then tgk keliling.. baru nampak sign board GOLF CLUB.. ciskek ahh bangla tu! :p
Last2 suruh kazen sorg lg mai amik kat petronas!
Agak berbelit2 lg umahnya,
dlm area perumahan pom ada roundabout kecik, adoyai penin pale aku.12.15pm smpai, tak ramai lg la!
Fuh mcm nak wat kenduri je siap meja & kusi chantek.. hukhuk~
Salam2 semua, baru mkn.
Gila manyak foods.
Antaranya nasi minyak, rendang ayam, dalca, laksa penang, kue tiow goreng, roti canai,
pulut apo ntah, currypuff, pai buah, ayam bakar, kambing bakar & beberapa lg yg aku xingt sbb aku xmkn sbb nya lg..
aku ada open house lain pastu :D

Antara menu

Tadaaa.. nampak tak seekor kambing yg dipanggang tu? Sian dia kan? Huhu!

Ni antara 2pupu aku yg diarahkan menjadi gadis bunga [bkn la bg bunga pom.. bg gift la utk kanak2.. ehehe]

Lps mkn lepak luar.. gila panas, aku dah buat muka herot dah sbb mana buleh panas aku ni,
karang aku migrain.. mula la nak jerit kat org!
So decide masuk umah.. fuuuu legaaaa rasa aircond, rasa mcm nak tido je.

Sempat skodeng dr dlm bilik. Blakang umah adalah padang golf

Melawat segala ceruk umah, ingt nak lepak swimming pool,
ada org aa plak.. malu la i :p

Ngintai dr bilik mengaji plak.. swimming pool

Pastu round2 lg, ingt nak aa amik terletaknya cctv,
tp muka aku la plak yg masuk sekali.. huhh xbley,
snap gamba lain ah :D

Snappy gambo kat entrance umah.. ada ikan di bawah itu!

Mak aku suruh tggu makcik aku dr seremban.
Oh tidak! aku mmg xblh tggu lama2,
sbb hangen aku ni slalu je lintang pukang!
Maka decide blk la, meninggalkan rumah yg sgt best itu.


Inilah jln yg aku ptt gi yg buatkan aku sesat barat tu.. huu!

Ketika mau pulang, sessi petang ah ramai segala mak nenek
org besau2 dtg.. driver anto dpn umah je,
then yg turun fenuh bergaya.. pergkkk,
aku cpt2 blah.. malu la aku.. huahuahua!
[oh tiada gambo aku la ye sbb memasing bz.. huuhu]

Open house 2

Ketika pulang.. ini lah hasilnya!
Jln jem gila!
Hangat je ati aku.
Dah la aku mmg moody dr selasa lps lg,
menambahkan moody aku je! X(
Sejam lebih gak aa baru smpai umah.. huhh!

From left [mak k.hana, my mom, maself & k.hana]

Blk solat zuhur luh pastu gerak ke umah k.hana dgn mak aku kat sri gombak.
Jln tak abis2 jem.. jiwa aku sakit!
Menunya meehun soto & air sirap manis gile.. adoiii!
Duk dlm sejam lebih pastu blah.
Aku pom xckp manyak ah sbb jiwa aku xstabil lg,
tgh sakit ati.. huhu!

Open house 3!
Sepatutnya gi umah cik bintang @ pj,
tp bender telah meninggalkan ku lalu pergi bersama juddin yg bkn lg sparring partner ku
[sbb dah sparring dgn finis kan.. warghahaha].
Mungkir jnji la nih!
As i said before,
aku xpenah pom naik pree.. aku byr la!
Kata suruh aku tggu kat federal highway,
aku blh gi la.. bkn aku xgi!
Aku dah siap iron baju semua tahu?
Dah aa bender suh aku pesan kat judd tepom dia blk [sbb hp kena bar],
aku sms jgk walau aku mls,
last2 aku ni jd picisan je!
~majuk mode~

No comments: