Sunday 31 May 2009

Physical Challenge- FRIM Part 1

Physical Challenge- FRIM Part 1

DATE: 31 MAY 2009 [SUNDAY]
TIME: 8.30AM- 11.50AM :D
VENUE: FRIM KEPONG


FRIM Kepong

At 1st kitorg decide nak brisk walk je dlm FRIM ni sbb xpanas.
Ye aa dlm utan, mana nak panas nye :D
Sekali tgk website, ada CANOPY WALK plak.. wahhhh,
sounds interesting!

FRIM Under NRE [kementerian lama aku dulu, best weh kementerian ni hahaha]

So kitorg decide nak naik.
Aku bet myself sbb aku MMG SEORG YG TAKOT PD TINGGI!
Org lain blh, xkan aku xleh kannnn? :D

Menuju ke air terjun [penat tul naik tangga tinggi!]

Smpai 8.45pg, still early sbb CANOPY WALK bukak 9.30pg.
So kitorg pusing2 dulu dlm FRIM tu.
A bit dangerous sbb bnyak keta lalu lalang, laju2 lak tuh haih!

Tggu putera katak yg xdtg2 pon huh

Main lumba larik.. yeaaa aku menang gak by hook or by crook wakakak jgn aa jeles noh? :p
Menuju ke air terjun.. kecik je pon, not really interesting.


Mane ah bofren aku nehhhh!

Area2 dpn tu xde la besar sgt,
kena btol2 lalu kat utan belakang baru la challenging.

Atas jambatan kasih :))

Duk pusing2 snap gamba je... mcm lari dr objektif asal nak brisk walk.
Bkn pe, keta bnyak ah.. susah nak jln laju hehe.


Xde motif.. muka sedih gile :p

So we're decide went back to GIFT CENTER utk beli CANOPY WALK TIX.
Mostly Chinese la yg ada kat FRIM tu & Malay blh dikira dgn jari bape org.
Huhuuu!


To Be Continue......

No comments: