Monday 4 May 2009

Kasot Sukan Ku :-(

Kasot Sukan Ku :-(

Huwaaa tgk la sport shoes Diesel aku... sedih kan?
Lama terperap dlm kotak sbb last guna seminggu 2 b4 pose tahun 2008,
then 2/5 yg lps baru guna blk!


Dgn slumber badak aku round tmn tasik ttiwangsa tu 2round okeh.
Agaknya org2 belakang aku musti kata "budak ni miskin sgt kot gune kasut koyak?"
Huhu siyes aku malu woooo tp aku xpasan kira halal je lah :p
Tp usia kasut ni since tahun 2003 lg.. so wonder la kan hihi.


So i need a new pair of sport shoes le.
Nike or adidas maybe?
[kalo kasut sukan aku particular sket psl brand huhuuuu-- benda lain xbranded aku xkesah pon.
Tp suke ati aku lah duit aku.. huahuahua!]
Tp kalo ada org nak sponsor ok gak.. size 4 okeh? =))


2 comments:

Y@ZeD@ said...

dah2, jgn nk mention nama aku pulak kat sini ekk...!! hahahaa.......

ko mintak ngn speed jer sb dia rajin jogging gak skg nihh..!!

erkk, motif aku suh ko mintak ngn speed nihh?? hikhikkkk..

chomelista homestay said...

Wahahah aku.. kalo nak mintak dgn ko... perfume ke, underwear ke.. wekekekek!

ooo speedo jogging senyap2 yoooo? :p