Tuesday 12 May 2009

Sentimental Value - Timetable DSS 2C?

Sentimental Value- Timetable DSS 2C?


Blk kg arituh belek2 fail aku [aku ni spesis sentimental value,
segala brg2 lama aku syg nak buang hehe].

Maka aku terjumpa la plak timetable final exam kita masa part 2 xsilapnya,
sbb aku xleh nak recall utk beberapa subjek tu.



UIS201: Agama Islam. Ingat lg buku text kaler ijau, nipis je tp aku sgt xsuka sabjek ni sbb kena menghapal.. hahah rosak akhlak betullah aku ni :p
Ustaz Pistol yg gatai tu kan ngaja kite? hahahha.


PBM205: Penterjemahan Bahasa Melayu dgn lect. mana ek? Xingt aku.
Subjek ni sometimes bikin aku biol sbb kena translate2 bagai :p

OP: Office Procedures-- lect. tu pakai spek, apa nama ek?
Buku teks gile tebal.. also aku xminat :p


Hahahah gile la aku nih,
mengimbau kembali kesah 9thn lps.
Korang ingt lg x? ;-)

7 comments:

yatispeed said...

oi..PBM tu tuan syed jamal la ngajar kita..kecik2 orangnya...
now dah prof. madya dr. syed jamal..dia kat office aku ni..ketua PPJJ sekarang..

chomelista homestay said...

-speedometer- haaah syed jamal.. baru ingt. Dah jd prof. madya tu, hebat!
Mmg aku ingt muka dia haha.
Dia ah perli aku suroh pakai HELMET kat mata ganti spek aku sbb mata aku xbape nampak time tu :))
dah la ckp muka aku mcm SHAMSIDAR yg skandal dgn sapo ntah time tu.. ciss xbaik btul lect. kecik tu :))

Dia ngajar subjek apa?
Ckp kat dia, klon shamsidar kim salam eh? :))

comey_lote said...

huk oloh..timr part 2 pun ada lagikkk!

chomelista homestay said...

-cik puan ida- waaa spesis sentimentallll value wooo!
Umah tu blh jd muzim :))
[sape la malang buleh jd bf aku nnti,
musti aku pin kat dinding je kot] :))

Y@ZeD@ said...

abis sume subjek ko tk suke ekk..!! gilosssss...

erkkk, kertas drilling ada simpan lg ker??

chomelista homestay said...

-mekda diva- adaaaa!
nnti aku tepek.. ekekek!

yatispeed said...

aku tape shorthand pun ada weiihhh...ko elok la bukak time2 sunyi..nostalgia beb..automatik tangan ko leh scribble laju2 atas kertas drilling tuh..drill..drilllllll bak kata en. azmi..haiyoohhh...
dr. syed tu mmg kelakar..even til now pun dia cam tu lagi. pastuh skang ni dia dah tukar fakulti, ngajar subjek bisnes. loyar buruk camtu lgi la dia..