Friday, 15 May 2009

Entry Xde Motif- Ayu Pelakon Terbaik

Entry Xde Motif- Ayu Pelakon Terbaik

Ekkk weh weh korang ingt Ayu tu manusia ke?
Acceli Ayu tu ialah seekor kucim belaan cik ezza.
Masa aku 1umah dgn dia luh.. si Ayu ni leh yg aku buli tiap2 ari.



Location- umah aku, masa Ayu dipaksa melawat aku wakakaka


Nama Ayu diberi kerana sifatnya yg sgt Ayu a.k.a fake dpn org xkenal.
Sebenornya minah ni extreem ganas huhu.
Aku kot bg nama Ayu? :p


Ayu:
  • kalo ekor tersepit sbb diri snd, kita pulak kena mrh aiyak
  • mkn yg mahal sahaje.. kalo ckp friskies/whiskas apa kelasss?
  • nasi/lauk/ kopok? ah xde standard ah nak mkn wakaka
  • sg tpenakot & supan sutun bila dpn org yg xkenal... bunyi pun tak, pandai sungguh belakon! tp xde org dikenali.. terima le akibatnya.. slalu kena gigit & kena cakar gegege.
  • takot dunia luar cissss
  • gemukkkkk & suke tedooo!
  • xreti bermanja.. kucim ke badak nih? ehehhee






Cedih aku xkasi blk ngenge

Nih siap panggey aku bukak pintu nak blk.. eleh kecoh la lu minah.. ilek aa dulu :))

Majuks aku xmo bukak pintu.. muka bengkek je ahaks




Gitulah seadanya.
Aku nak bela gak kucim,
tp sbb aku mmg xgemar tutup sliding door
[even mlm2 aku tedo pon, mmg aku xtutup].
Aku bela kangggg... ada yg bunuh diri plaks ahaks.


Tapi kalo sape2 sudi bg kucim,
aku bela la... aku amik je... aku mmg bela kucim dr kecik2 agiks heee! :D

5 comments:

Iezah Azizam said...

huhuhuhu teringat si Oren huhuhuhu sejibik.... sama ekor kontot camru laa.... tp dah htr blik kg. skang ni dah arwah...

http://faimin97.fotopages.com

IxoR@ said...

bengkek je si ayu bila mu buli dia!

tu yg muka dia jadi bengkak!

:P

deidaa said...

-cik tulip- si oren mati sbb apa?
huwaa sedihnya.
Tu aa kalo bela pets then pets mati,
tu yg tak tahan sedih :-(


-nana- ahaks dah sape suroh gigit2 tgn kan.. pdn muka kena buli kekeke.

eksp said...

ish ish... comelnya si ayu tuh.. buat aku rasa geram nak tarik ekor dia je la..

hehehe

ezza erisa said...

this semek really fake...
jangan caya la dia wat muka sedih ke..muka sayu ke..hahahaha

balik umah aku jugak yang kena dera...

dari mangsa dera ayu :P