Friday 8 May 2009

Saye Xmau On Off Agik (^^,)

Saye Xmau On Off Agik! (^^,)

Aku x sure da' exact time aku tetiba bertudung full ni.
sbb b4 ni pakai tudung on off.

Kat opeh pakai, kat luar opis hour xpakai.
& aku hanye pakai dgn certain2 grup of frenz &
xpakai with certain grup of frenz yg lain.. mcm xtetap iman je huhu.

Dolu2 kalo stakat gi giant/kafor/jogging sometimes pakai short je hukhuk.
[aku penah tepek gambo aku jogg pakai short thn lps hee].


Part of my tudung/shawl- ada lg tp dah ber "iron" mls nak campak skali :p

So skang rasa tekad,
niat aku mmg nak pakai full dah.. no bukak2 lagi dah.

& skang mmg aku mcm addicted collect [buy] new tudung.
KL xglamer sgt tudung bawal skang so kena ah ikot trend...
mcm shawl/pashmina/mortada @ tudung corak2 tuh.
Aku plak jenis dok reti pakai tudung.. sbb aku pakai selempang sejak zaman itm wahah.

Rasa mcm nak pakai tudung ekin [eleh ekin lak dpt nama, hape hal? wekkkss!]/
ariani/fareeda/ratu bagai tp aku segan sbb xpenah pakai.
Tggu org bg je la kot ekeke.

Musti ada org ckp aku poyo & kata
"eleh tgk le esok2 tu musti on off blk"
Ape daa... bg la aku perangsang & semangat :p

Sudah tiba masa utk berubah kpd kebaikan hehe *wink* (^.`)

4 comments:

Mr Amin said...

Mulakan langkah pertama sekarang.No more On Off On Off. Just 'On' kan terus aja.....Mu boleh,Deida!

Iezah Azizam said...

aku sokong mu da.... mu boleh... go go go... kuatkan iman...

chomelista homestay said...

-amin- yea i can do it...
tq :D


-cik tulip- hrp2 xde minatang bertanduk 2 duk goda2 buka hhaha

tilmiizun said...

saya sokong 110%...

mudah2an istiqomah dalam menutup aurat dengan sempurna....

Aaamiin...