Saturday 30 May 2009

Aku MC

Justify FullAKU MC

Ubat2an yg sgt xsedap [sakit tekak, tahan sakit, demam & antibiotik]

Dgn jayanya aku sgt2 xlarat kali ni.
Biasa kalo stakat demam & migrain tu aku telan actifast 2ketul...
2 3 jam pastu ok dah.. kali ni telan dr pg smpai le ke mlm... xtahan gak huhu.

Migrain & mata sakit dr khamis lg [sbb perfume aku snd wakakakak],
xsangka plaks melarat smpai demam bagai!

MC ku

Jemaat pg try nak gi mandi tp adus la, xleh ah.. xlarat sgt2!
Mlm tu aku tedo berselimut bagai tp badan aku berpeluh amat.
So decide sambung tedo ah- rugi xgi opeh nya sbb ada farewell party opismet aku,
dia nak blk kedah dah :-(

9.30pg gi klinik kat bwh ni, jln kaki je [gigih tak gigihnya huhu]
Dokter ckp suhu badan aku nak cecah 39ceclius dah [teruk jgk la katanya] &
tekak aku merah haihhhh! [sakit tekak wooo, nak telan apa2 pon perit].

Pasni xmo sakit2 lagi la samdol,
rugi xgi opeh.. wakakkaka!


No comments: