Monday, 2 May 2011

Andai Ku Tahu.....

2 Mei 2011 adalah public holiday.. aku blk kg je!
Malangnya 5hari sebelum tu baru aku tahu 2 Mei 2011 adalah cuti.
Aku ingatkan sbb LABOUR DAY JE PUN 1 Mei 2011 (Ahad),
maka tak perlu forward ke Isnin!  

Haha super sengal pulak aku!
Aku tau tu pun sbb salesman tu bgtau aku Isnin coti.. thanks to him la,
kalau tak.. 2 Mei 2011 aku gi kerja.. baru la jd pekerja berhemah kakakak!

Biasanya aku alert dgn segala coti moti ni,
maklumla blh plan next vacation hehe!

4 comments:

Alan Rizque said...

Sama la kita..aku pun ingat 2 Mei kerja..Mujur rakan sejawat gitau..siap kena gelak lagi..

en_me said...

ingatkan dah jalan2 gi jepun .. ahaks

amirah said...

nasib baik sempat alertkan diri..hehe

cik kodok said...

alan- kekekek sama la jgk kena gelak.. dorg kata "ko biar betul tak tahuuuu?" nak wat cemanaaaaa? :p

en_me: jepun tak mampu la pulak sob sob.

amirah- kalu tak sempat alert.. kira mcm OT sorg2 je la kekeke.