Tuesday 3 May 2011

Kerana Segugus Kunci

Pening mencari kunci spare keretaku yg aku lupa letak mana.
(By hook or by crook kena dpt kan juga).
Maka, inilah hasil yg ku dapat..................

Asalnya bilik aku tidak mcm ni tp sbb aku geram sgt, cari punya cari tak jumpa,
maku aku selerakkan semua dgn sengaja... haaa puas hati aku!


Bkn setakat bilik.. dgn ruang tamu sekali aku selerakkan.
Sudahnya spare key tu ada kat bakul stok toiletries yg aku slalu guna tu jah.

Kelihatan stok baju yg banyak (belah kanan tak masuk dlm gambar pun ada 3lg almari baju).. serabut gila aku kenapa aku banyak baju nih.. nafsu membeli sentiasa ada!

Aku akan menyelerakkan segala benda dlm bilik tu setiap 4 5bln sekali,
memandangkan aku serabut tgk brg aku yg terlalu banyak nih!
Malang sggh aku banyak brg :P


4 comments:

amirah said...

same la...camne nak buat baju byk2..rasa cam tanak basuh,...nanti takyah lipat..ngeee

en_me said...

lega kan dah jumpe kunci.. ehehe

chomelista homestay said...

amirah- baju basahan je basuh.. yg lain pakai hanger.. mls punya psl.. bad habit kan kita? haha.

en_me- tersangat lega.. kalau tak, risau je.

SomethingAboutFlowers said...

hehe .. akak ingatkan akak sorang je yang ada bad habit cenggini ..

rupanye ada sorang lagi hamba allah pun perangai sama ..

sebab nila setitik, rosak susu sebelanga .. kunci punye pasal, abih satu umah kene selerak .. tapi tak kisah, sebab hati puas n geram terlebih sebenarnye .. !!! .. betul tak mek ???