Thursday 17 March 2011

Holiday Lagik!

Waaaaaaa entry2 gi India pun aku tak habis cerita lagi,
dah pulaknya aku nak ke Beijing.

Ingat nak settle cerita semua tp semakin nak pergi Beijing,
semakin berlambak2 kerja aku.. tensi jgk aku ++ next week AUDIT Sirim nak dtg
lg la kelam kabut semua org!



Tp tak pe lah, hrp2 lps aku blk nnti, settle semua cerita hehe.
And contest BEIJING GIVEAWAY tu aku lanjutkan ke 20.03.2011 sbb aritu aku buat 3hari je kekeke. (eleh mcm la ramai yg nak join kalo aku lanjutkan kannnn?)
Perasan aje lebih hihi.

Doakan aku & mami selamat pergi & pulang walaupun aku sedikit risau dgn radiation Jepun nun.. hrp2 tiada apa2 lah ye?

Wassalam!

2 comments:

Aida Salleh said...

selat berholiday dik! jaga diri bebaik...enjoyyyyyy...

chomelista homestay said...

k.aida- dah blk pun.. not really enjoy la sbb bnyak duit tak abis utk shopping hahahah bolehhhh? :P