Monday 14 March 2011

Beijing Giveaway~

Haa setelah 1 tahun tak buat apa-apa contest,
aku kembali buat contest.. tp as usual la tidak lah segempak mana pun.
At least better than nothing kan? :D


Tp BEIJING GIVEAWAY ni akan start dari entry di publish & sehingga 17.03.2011 (Khamis) 4pm!~
Hanya ada 4hadiah.  Tp sekiranya aku berubah fikiran, akan ada pertambahan hadiah tp don't worry, tidak akan kurang dari 4 hehe.
    • 1hadiah utama
    • 3hadiah saguhati
Rupa bentuk hadiah tu aku pun tak sure lg, kat beijing nanti la baru difikirkan kekeke.
Syarat:
    • give your valid email address kat ruang 'comment' sahaja.  Sape2 yang bg email address kat my email @ ruang chat msjbox di sebelah kanan ni- tidak akan dikira & tidak dilayan
    • hanya untuk followers sahaja (if takde followers yang join, maka tiada GIVEAWAY akan diberikan)- means aku guna utk kegunaan snd la haha
    • Bukan followers tidak layak join, kalau nak join.. sila klik FOLLOW hehe
    • Sesiapa yang bg email address selepas 10mlm, 20.03.2011 (Ahad) juga tidak akan dilayan
    • Sebarang rayuan utk dpt hadiah dgn cara membodek, TIDAK AKAN DILAYAN SAMA SEKALI!
Keputusan akan diumumkan selewat-lewatnya 27.03.2011 (Ahad) psl aku balik dr
Beijing 23.03.2011 (Rabu) malam.

TQ~

(fuh travellog gi India pun aku tak habis cerita lg, ni dah nak gi beijing.. mesti sampai bln April org muak dgn travelog aku haha).

17 comments:

Kay said...

first!

takyah buat entry kat blog ka??

tufulah@gmail.com

Anonymous said...

dah agak dah cik kay ni :D

Anonymous said...

aku follower ke eh?

huziana@gmail.com

:D

Kay said...

hahaha... ingtkan Huzz tanak!

purpleyellow said...

dtg sajer singgah blog kita follow..ade contest plak..nak join lah...

girls_reen@yahoo.com.sg

crisda79 said...

nak join!

crisda79@yahoo.com

adios!

WaN dAn Ti said...

deida
hahahha nak join jugak...
tapi masih berhutang...
entry india tu yer...
jgn ngelat muahahahhahaha :p
murniwan_3121@yahoo.com.my

Aida Salleh said...

nak join gak...:)

noraida.mohdsalleh@gmail.com

Aida Salleh said...

ehhh lupa plak...didot....selamat makan angin lagi sekali....best best,.....jaga diri leklok tau...

chomelista homestay said...

Kay- bg emel je.
Tak nak pk rumit2 plh pemenang plak kalu korang buat entry :P

huzi- aku rotan kangggg!
(tp aku blk beijing, ko kena la bg adiah beday kat aku hahaahhahaha).

pepelyelo- okeh tq ;-)

crisda- aikkk.. lama ilang? :D

chomelista homestay said...

wantie- hahahah adoiiii!
nak gi beijing ni banyok la pulok kijo.
Okeh... akan ku update india skit2 hehe.


k.aida- tq kak aida.. muahsssss!

aiDieNa said...

Barang kat Beijing murah².. boleh bawak balik buat stok kedai online.. aku baru cakap ngan En. Ady pasal nak p Beijing.. hehehe.. pilih barang sana kena hati² kulit babi yer..

-aidiena@gmail.com-

shuweet said...

taun lepas aku adalah salah seorang pemenang...adakah rezeki berpihak kat aku lagik kali nih??? mari kite cubaa..yeayyyyyyyyyyyy.

sugar_mimie@ymail.com

aku dah jadi follower kan

Anonymous said...

nanti aku cari kat gold coast/brisbane lah untuk mu :P. tapi lambat lagi lah..may baru balik. jap, may dah dekat besday aku pulak, haaa beijing ni mu mesti beli adiah besday aku lah...

hahahhaha!

SyahNas80 @ Nana said...

nak join jugak (gedik je kan? haha) aritu join tak menang.. hahah

anasz_80@yahoo.com

syahnas80@gmail.com

hehe...

chomelista homestay said...

k.pah- haaa murah la.. murah la sgt!
Tu pun penat kena jerit, kena tarik, kena tahan, kena bargain gile2 babas.. baru dpt murah!
Penat weh bergaduh, tak puas ati sbb guide bg masa beberapa jam je shopping.. gile kan?


mimie- heheh ye ye.. cuba nasib, mana tau menang lg kan?
Tp adiah mmg tak gempak sbb shopping rushing gile2 & kena gi shopping redah snd sbb guide tak nak bwk.

chomelista homestay said...

huzi- hahah bln 5 lambat lagih.. aku beli adiah beday ko kat kl je la kekeke.
Sbb ada brg dr beijing ingt nak buat adiah beday kwn2.. tp smpai kl aku berkenan la pulak hihih.


anas- hehe buleh2.. tak dak hal punye.. sape2 buleh join :D