Monday 28 September 2009

Aidilfitri 2009- Hari Raya Ke2

Aidilfitri 2009- Hari Raya Ke2

21/9/2009 (Isnin)

2nd raya baru le aku ry btol2.
Demam dah kebah [tp ada le rasa hawa2 demam tu] + lite2 migrain.

Umah sedara @ tmn guru

Awl2 pg dah kuar lawat sedara mara dgn famili wif 2cars.
Gi umah sedara kat Tmn Guru.

Tangga umahnya

Umah dia ada bilik mcm utk pengantin [ala2 kedai pengantin le kot ekekkeke].

Ada pelamin bagai.
Di tepi pelamin? Bila turn aku nak naik btol2 plak ni? Tettttt :P

Aku apo lagik dgn kazen aku posing.

Aku amik berkat posing kat pelamin ngahahah
[nak naik btol2 xtau le bile kan?] :p

Payung pengantin.. nak je wat blk kehkehkeh

Buat mcm umah snd, merapu meraban je gi mkn kuih org ngee.

Posing kat tangga lah bagai :D

Wif my kazen.. teka umur dia brapa? :p

Then gi umah sedara lain lak kat Gertak Kecupu [kg semme & ida comey lotey].

Lps blk baru aku tau nama kg tu, sbb aku xpenah gi pon ekkekeek.

Also wif my kazen

Pastu gi umah sedara lain lak kat area2 berdekatan.

Kazen aku drive so aku xamik pot la nama2 tempat even di kelate.
Tnya nama jln pon aku xtau wakakaka.

Wif my mummy & aunty

Onthe way blk tu bangbil sms tnya umah katne psl dia nak gi beraya &

akan smpai 30menit lg... pergh mana sempat.
Aku pon tgh jem giler kat Kubang Kerian tu.

Emy, izzati & bangbil di rumahku

Tp mak aku suroh bangbil dtg gak aa even xsempat wat meehun goreng.
Aku smpai umah dlm 2pm & bangbil smpai dlm 2.45pm ekekek 30menit la sgt kan? :p

Family bangbil & myself & mummy ku

Bangbil dtgn dgn wife nya emy & anaknya izzati tp meninggalkan umar yg akan jd bf aku tu eheheh.


Gambo latest mekno a.k.a tuannur [mengubat rindu kat geng2 itm kekekeke]
Oh ye, baju yg aku pakai tu ialah kain dr pemberian adiah arijdi ku dr mekno..
dah siap jd baju pon ekekekek tq!

Ptg tu plaks si mekno dtg beraya dgn adiknya lalu aku memberi adiah belated bedaynya.

Aku bg kain pasang ajork [aku kasi design yg aku suke la.. ada aku kesah mekno xsuke? ahahha].

Itu la aktiviti ry ke-2.
Mlm kazen2 aku ajak gi KB Mall.. ekhhh mls le aku :p

No comments: