Sunday 21 June 2009

Jacob's Walk of Life 2009 Part 1

Jacob's Walk of Life 2009

Venue: Taman Metropolitan, Kepong
Date: 21/6/2009 [Sunday]
Time aku: 6.15am - 9.20am [org lain time lain] :p
Distance: 5km

Kat belakang tu, tgh queue utk get thsirt & answer card

Gila awl aku bgn okeh... 5.10pg.
Weekday pon aku bgn 6.05pg kehkehkeh!
5.50pg turun, pi isi minyak luh kat petronas setiawangsa tuh.
Beli Gardenia jagung seketul wat alas perut.

Belakang tu maskot tin beskot

6.15am smpai, perghhhhh parking full oredi!
Terpaksa la parking jauh & menapak.
Xde hal sgt le psl aku mmg xkesah jln jauh pom :D

View org tgh sibuk queue nak amik beskot & anlene :D

Smpai je terus cari kaunter which is aku & ezza adalah yg xregister lg,
so kena gi KAUNTER SEGERA. Next time tulih aaa "WALK IN REGISTRATION!",
Blank jap aku!
Next year aku nak register awl2 online which is,
smpai2 je terus gi kaunter ikot abjad nama.. more proper la rite?

AG kot nama mamat DJ nih, aku xkenal pulakkk!

KAUNTER SEGERA ni mcm cacamerba je.
Semua berebut2 psl 500 1st registration dpt tshirt free.
[ke 5000? xingt lak aku haih]
Next time buat la row.. senang org follow!

Xpsl2 kena mrh kat adhoc Jacobs tu psl ramai yg potong quue.
Sebbaik aku queue kat line yg sah di sisi undang2 :p
Tshirt size S abis.. nanCIS! Size M besar gabak lak tu!

Cisss apesal zoom in neh? Xnampak aaa maskot sgt :p

Dorg pasang tent utk tukar baju, beramai2 tukar dlm tu la tapi.. giler malu aku.
Ah redah je la, takkan nak pakai 2layers tshirt kot, gile panas :p

Tgh tggu nak aerobik ... konon, i'm not interested in aerobic anyway huhu.

Lama gak aa tggu psl ramai lg yg register.
Ramai gak yg queue nak amik beskut [aku xmkn beskot la hooo]
& ada air anlene [huuu manis giler aku menum dulu.. xmoh aah!]
So lepak je aa mkn roti yg kena lenyek.
[aku terlenyek ketika tukar thsirt, abih terkeluar krim] :))


Berpoyo2 dpn START

Aku mmg menci aa tggu menunggu ni.
Mood aku dah la kureng baik sket aritu.
Mlm tu pon tedo 3jam heh.

Stiker utk all walker

Si ezza ajak bergambo dgn Fara Fauzana & Faizal Ismail.
Gi la jgk kat stage tp dorg dah terkebelakang maka xamik la.
Aku xexcited nak bergambo dgn dorg sbb dolu2 kan aku gile artis sket,
maka, artis mana yg xpenah aku bergambo? :p
Skang ni mls dah aaa.. dgn mana2 artis pon mls kalo blh huhu.

B4 start walk [blur aaaa!]

Melilau2 je la tggu dpn tu sambil2 bergambo.
Ada la clown bagai tp xminat aa aku.

Ketika race baru dimulakan

Masa Dato' apa ntah bg speech, dia ckp this year dah cecah 7000 org.
Pergh... bravo bravo :D


To Be Continue.......

3 comments:

Anonymous said...

6.15 tu aku baru siap, tengah tunggu lagi 2 orang utk mandi dan pakai baju :P

chomelista homestay said...

Apa daaa terhegeh2 hahaha.
Lenkali jd la spt aku,
awl all the time :D

Johnny Ong said...

ramai jugak org menyertai acara ni