Thursday, 11 June 2009

Aksi2 Mental @ Broga

Aksi2 Mental @ Broga
Align Centre
Aksi2 kat bwh ni adalah benar2 belaka terjadi.
Mula2 tu malu gaks tgk muka snd kat kamera.... -- gile buruk.
&aku siap suh ezza delete agik,
tp bila pk2 blk-- utk apa?
Rasanya kalo org lain tgk live... camgitu gak rupe aku ahahah~

Xready agik sebenornya nih wakakakak cisss!

Aku pon xtau pesal aku posing camtuh, sengal amat :))

Aksi2 lompatan yg xmenjadik [samada aku yg lambat pengiraan @ ezza lambat kira] :p

At last, jd jua akhirnya ngenge~

Yeah xjadik- aksi dlm ladang kelapa sawit [tempat parking]

Mcm nak beraks pon ye gak.. miahahah!

Adeh, still look funny & just too bad :p

Mari kita beraks lagiiii :))

Yeah akhirnya.. tp ngape aku lompat mcmgitu ek? mcm kena gantung je :))

Itu lah saje aksi2 mental/spastik/kandid/sengal aku ketika di broga.
Nak gelak.. gelak ah, dah mmg aku buruk pom... aku redha :p


6 comments:

Anonymous said...

Kalo mental yg betol2 mental,
dressing nya hudoh & compang camping,
ini belom tahap mental lagi cuma gila2 je :p
-angah-

ezza erisa said...

aku paling nak tergelak yang gambo first tu la

YEAH YEAH....<--tiru gaya kumpulan amok...

ahaks

IxoR@ said...

aku masih belum dapat buat aksi cenggitu...

ko, hati-hati la lompat tu!
takut aku tgk....ganas mu...

deidaa said...

-cik ezza- miahahah tu ah baru aku perasan.. aku nak wat camgitu lah kat opeh nnti.. wakkaka!


-nana- try le lompat bnyak2 kali dlm bilik sorg2... pasti tegang segala urat murat ekekeke.
Xsakit dah la cik puan nana :p

NedLi Natalisz said...

sejak akhir2 nie.. ramai betul org suka amik gambar lompat2 erk (^^,)

deidaa said...

-nedli- dulu2 slalu lompat tp xsnap ekekkeek.

Pasni aksi apa laks dorg nak wat ek?
Lompat katak lak kot? wahahha.