Sunday 28 June 2009

Bukit Jugra- Very Da' Frustrated!

Bukit Jugra- Very Da' Frustrated

Date: 27/6/2009 [Sabtu]
Venue: Bukit Jugra, Banting, Selangor
Attendance: Myself, Ezza, Whooz & Emi

Gambo2 mmg tak ikut susunan psl xde mood nak susun!

Bertiga2... ke kanan pusing.. kiri, kiri kanan kiri... :D

Acceli kali ni aktiviti per"hiking"an sgt2 lah tak menjadi sbb JUGRA
yg diwar2kan sgt best & menarik itu sebenarnya adalah bkn 1tempat
yg sgt mencabar utk hiking

Hurup G pon dah ilang.. vandilsm betullah! -- PARAGLIDING

Sbb kecuraman jalan nya pon sgt xmencabar.
Xsempat pon aku nak rasa semput @ berpeluh ketiyak huhu,
tup2 dah smpai atas lol.
Xsmpai 20menit pon haiyooo!

Gangster supan sutun :p

Jugra Hill nih just ada Paragliding [time kami gi tu xde la],
rumah api & balai cerap.
Then kata blh tgk laut selat.
Itu kah yg dikatakan menarik?
Utk physicall challenge xmenarik maaa!

Aktiviti hiking transform kpd aktiviti piknik & mkn2 isk3!

Seriously aku malu giler dgn whooz & emy psl event kali ni xjd.
Dah le dorg 1st time join kitorg nih aiyoyo!

Haaa style apekah yg ku lompat ini? Wakakkaak. 2org kat blakang sibuk duk snap gambo :p

Tp masa nak gi ke board JUGRA tuh,
aku dah start menggelabah sbb nak kena naik bukit sikit.
Blh x whooz siap pimpin tangan aku naik atas wakakaka
[xmencabar lah sgt konon jugra ni kannnn, siap kena berpimpin bagai] :))

Lihatlah daku... mari kita mencucuk langit.. ek ah ek ahhh! :))

Aku tgk dorg rilek je naik, malu gak seposen aku psl tiap2 mggu aku hiking,
dorg baru 1st time tp berani huahuahua.


Rumah api di belakang itu.. itu je lah yg menarik kot.. bg aku biasa2 je la huhu.

Ingt nak naik lg sbb ada 4ekor anjing hitam tgh jg jalan ontheway ke kem askar tu,
so kami decided to turn back to jln asal & mkn2 je la.
Better xyah cari nahas dikejar anjing even we know dat the anjing2 are not dangerous
& not disturb us as well huhu.


Pemandangan yg ada jirat cina heh.

So decide gi kat board JUGRA blk utk mkn2.
Buang kalori sikit tp tambah kalori kemain bnyk.. pergh!

Mari mendaki ke JUGRA yg xcuram & tidak memenatkan langsung! Ada bayang2 ezza di situ ahaks!


Sempat lg si whooz ni snap gambo aku tgh snap gambo ezza :D

Ratu lompat :p

Aku kuciwa but i must smile.. cheeseeeeeeee :D

Gadis- kami semua bujang... yg pastinya aku & ezza available.. si whooz dgn emi aku tatau hihi.

Tempat org landing paragliding adalah di bwh sanun!

View from above.. nampak mcm berkabus sejuk je kan?
Tp tu kabus jerebu sebenornya kekekeke!

Just enjoy da' photos aje la ek?
Nothing much to tell/story coz of my VERY2 FRUSTRATED :-(

3 comments:

Anonymous said...

weiii gila lawak lah gambar #6 tuh...itu tarian apa tuh??? kahkahkahkah....

chomelista homestay said...

Wahahah itu la psl cik whooz.
Aku pon tak pasan aku wat tarian camtu miahahah gilos lah :D

wancool said...

Cool.. would like to invite you to Sendayan and Bahau negeri sembilan.. Boleh tgk paraglider tgh terbang atau student tengah belajar utk paragliding. Kalau berminat, e-mail eden di safuanmunir@gmail.com atau pon lawat lah www.nssac.net website kelab kami. Oh ya... cek juga di youtube.com utk aksi2 kami yang telah kami rekodkan :)