Tuesday, 9 June 2009

Goodies From Dubai

Goodies From Dubai

Tadaa... yeah i've got 4packs of shawl & orange Crocs yg ahkak ipar aku beli dr sanun
& kirem kat kwn dia yg kebetulan blk mesia hihi.

Shawl from dubai :D

Aku suke semua, siyes.. excited gile aku nak pakai hokeh? ekekke.


Chup shawl gambo kat atas ni bkn dr Dubai tp aku beli kat psr mlm RM10 je.
Tp kat on9 ada yg jual RM13 @ RM15.
Sggh aku xfaham... ptt nya bila dah jual on9,
ptt murah la skit or same price kat luar... pk2 kan le peniaga on9 sekalian,
nak untung lebih pon agak2 le :D

Slipar Crocs size 4 hihi

Last but not least, dpt Crocs size 4.
1st time aku pakai Crocs ni okeh? Sedap je, tp ofkos xleh pakai jd selipar basahan.. syg uuuu!
Aku xpenah beli b4 ni psl nya aku mcm xsuke yg bertutup kat dpn tu-
look so buruk even "barang mahal" ekkeke,
tp yg ni aku suke amat!

Me wif new shawl & Crocs from Dubai :D

Tatau ah ahkak ipar aku blk mesia nnti belikan shawl lg ke idak.
Kalo belikan lg.. nak kaler pink/cream/grey plak ngengenge!

Anyway tq tq tq :D

2 comments:

Emy said...

keciknya kaki ko? saiz 4 jek??

deidaa said...

Biasala aku kan sindarella hahahha!