Tuesday 28 April 2009

Adiah Beday Yg Delay

Adiah Beday Yg Delay Dr Mekno a.k.a Sir

Wargahahah berjaya juge aku dpt adiah dr meknor :D
Mai anto 7pg time aku tgh tedo means mekno mai anto masa onthe way gi opeh dia.

3boxes mewakili aku, ezza & k.mie

A day b4 tu aku tnya adiah besor @ kecik psl aku bawak beg sandang je semata2.
Beg laptop ada le tp mls nak sumbat psl berat.
Mekno kata "sedang2 je adiahnya".
Bila mekno kata gitu, Senang ati aku.. xyah susah2 bwk beg bnyak2 hihi.

Tadaaaa... dpt kain waa ckp lu... gile nipis,
saje nak suh aku nampak SEKSA =))

Sekali bila wat mai... aiyakkkkk!
Besar nya kotak... nak kenya nyepak mekno ni huwaaa!
Xpsl2 aku kena adjust blk brg2 dlm beg.. huhu.


A bit kompius bila tulis MEKDA... mati2 aku ingt utk mekda kat dublin wahahah!

Bukak kotak.. tadaaa dpt kain tuuuu!
Aku baru bajet nak beli kain utk raya sebulan 2 lg,
means xyah la beli hehe.
Nak wat baju kurung moden kot!

Beg baju aku, muat2 kotak.. cisss cisss!


Xpsl2 gaks aku kena tinggalkan beberapa lai baju aku sbb xde space huhu.

Beg laptop haku.. uwaaa susah nak zip tuh!

Anyway... thanks a lot ye mekno?
Nampaknya thn ni aku kena bg adiah kain jgk le kot kat mu,
xpon aku belikan baju terus sbb boring dowh aku tgh mu asik pakai baju kurung je..
gahahah larikkk!

HURM SAPE LG YG BLOM BG ADIAH BEFDAY KAT AKU TU YEK?
AKU INGT TAU SAPE YG DAH JANJI NAK BG
[MLS MINTAK JE PSL AKU
TAKOT KENA MRH EKEKEKK!]

2 comments:

IxoR@ said...

Masih dapat hadiah lg ?

Waa....bestnya...

chomelista homestay said...

ahahah jgn jeles cik nana,
rezeki tuh :p