Saturday 20 September 2008

Mejlis Berbuka Puasa Geng2 Bowling

Date: 19 September 2008 [Friday]
Time: 6.30pm-8.55pm
Venue: Kadir Tomyam, Ampang

Gangs: Myself, Finyz, Judd, Equoinox, Ayumiishida, Mysayang [satu2nya bkn bdk boling.. huhu],
Abe a.k.a Jaabil, Bender, Kak Srikandi, Emy & Myo a.k.a KlasiQ.
1st round menu: Teh o ais, limau ais, nasi putih, telur dadar, sutun goreng, sup campur, kailan ikan masin, ayam masak merah, kuih muih [popia, onde2, agar2 a.k.a beledo] =))
2nd round menu: keropok

Sebelum berbuka pose
Pada asalnya ramai yg nak dtg mcm Asrul + Wife, Cik Bintang, Tengku7 & sorg dua lg tp last menit hanya 12org je dtg sbb lelain ada hal.

Aku wif judd

As usual la aku antara org yg terawal smpai. Aku pom xfhm juge, jam memasing tu low battery ke?
Yg last sekali smpai ialah myo.. hinfsss~
Aktiviti memilih menu diserahkan kpd judd aje le. Memula abe dah plh tp mcm tak menarik la menunya so tukar.
Aku pon plh ayam masak merah je sbb aku mkn ayam je.. ekekkee!
Aku mintak nasik 1/4 je sbb aku mmg btol2 tgh diet nih!
Nak mkn mee sup actually tp dipaksa mkn nasik lak.. huhu aku xsmpai ati so mkn la nasik :-)

Beberapa menu

Sesambil tggu berbuka, sempat la wat bising la gosip la.. ekkeke biasa la bdk2 ni :D
Ni baru best bukak pose dgn yg blh masuk dgn kapla aku.
Si equinox tu dlm posting kemain panjang dia taip tp kat luar raja sedekah senyum je.. hihi mcm aku jgk la tu kut kdg2.. ngaa!

Beberapa menu lg [ada onde2 fav. aku.. hiks]

Time berbuka, semua mkn dgn seleranya. Aku mkn sikit dah sebu perut tp sumbat gak. Lauk je la aku mkn bnyak.
Abe ni bising tul.. nak ikan lah apa lah.. huhu!

Emy wif me

Mula2 risau jgk kut2 lauk xabis sbb order bnyk tp sekali.. abis! Peh, mmg dasyat la nafsu mkn masing2.. hhaha!

Ni baru lps bukak pose kut :p Equniox kat belakang tu ralit btul mkn eh?

7.50pm aku, emy, finyz & judd gerak ke surau utk solat Maghrib. Manakala yg lain meneruskan per'lepak'an. 8.15pm blk ke meja mkn, peh dorg ni siap order keropok plak lg.. tak kenyang2 ke korang ni? Haha~

Myo kasi report kat gf ah tu

Emy, k.srikandi & finyz

Oh aksi apekah? Myo masyuk gile menyedut kat blakang tu.. isk3!

Xlama kendian dtg pulak Tengku7. Haih lambat! Melepak, melawak, bergosip smpai 8.50pm.

Duit lambak.. mari mari mari :D

Then tibalah masa utk byr. Total RM139 devide by 11 = RM12.60 tp memasing byr RM12 termasuk aku.. kekekek!
Sian finyz kena cover blk.. tp xpelah bonus dia 5bulan.. kaya wooo.. hii!
Then gerak ke Flamingo utk memboling :-)

*corat coret Mejlis Berbuka Puasa akan di update pd next entry* :D

No comments: