Tuesday, 16 September 2008

Ah Sir / mekno / tuannur - Sudah Ketemuan



Sudah wujud kembali makcik ni!
Segala misteri sudah terjawab.
Oh means mu tak marah la ek aku kata bf mu tak semenggah?! :D
My instinct olwez rite, ahaks!
Cuma xmo ckp terang2an kut2 mu kata aku yg jeles sbb mu ada bf!
Meaningless lol, laki camtuh baik jd samseng jalanan je, lalala!
[oh sedapnya aku kutuk bf mu mekno!]

Thanks God la lps main kat flamingo dulu,
aku tak terima pon bf mu nak blanja aku, warghahah!
Takot la jgk aku kan?!
Tak rugi pom aku kata mu ni dah lama kena mandrem.
Tp sape la aku yg bodo lg bangang utk mu percaya kan?
Sbb mu lebih percayakan bf mu.. warghahah!

ape2pon.. mu tak gheti nak kontek aku ke mekno?
Ni aku mrh nih.. huhhh!

Oh cam besa la mulut ku mmg sentiasa laser walaopon di bln Ramadhan,
sekian hrp maklum!
SELAMAT MENJADI WARGA KELANTAN BLK LA YE?!
Bila kwn2 ajak kuar tu bwk2 la kuar.. ni duk berkepit segala bagai,
mcm dah xdok dunia luar bg mu.. haiyaa!
Aku xsmpai seru nak blk kije kat kg,
sbb tak puas lg aku wat maksiat kat KL ni.. warghaha! =))

HARI RAYA NI LA AKU MINTAK MAAF DGN MU,
SKANG M.A.L.A.S! :))

3 comments:

Anonymous said...

owhsssss....siap ader n3 lagi tuhhh...aku dop g maner pun...duk umah berubat jahss...lonie aku kijo KB..heheheheheheheh!!!!

ellooo...elllooo...ellloo....bukey jatey d flamingo lerrr....ahakkkzzzzzzz....mu clap oram nihsss....

deidaa said...

Hallo my dear fren!
Wawawa wujud lg mu nih,
ingtkan lenyap terus di muka bumi Mesia ni.. huhu!

Owh bkn jate di flamingo tu kaa?
Bihtu sapo pulok?
Ramai benar kwn jantan mu.. huhu!
Jate di flamingo tu pah manno doh?

Next time sila la cari lelaki.. bkn jantan ye? Wassalam :p

Sila cerita detail kat aku di emel.. aku sepak kang :D

Y@ZeD@ said...

wei, pebenda mu royakk nihh..! dok pahe la...

hahaha, welcome back Sir.. moga2 ko dh semakin sihat yek... sory td tk sempat nk ym ngn mu lg sb bz deh.. nxt time je yo!!

rindu arr kt mu nihh mekno..!

dh kelik kelate tuhh leh la jumpe fid... hahaaa....