Sunday 21 September 2008

Corat Coret Mejlis Berbuka Pose Para2 Pemboling :p

  • Abe jaabile mengatakan emy pakai mcm mokcik2. Keji la abe ni, xbaik taw? Supan apa pakai mcm tu? :D
  • Myo satu2nya geng yg pakai baju melayu. U look so cute la myo.. hiks!


  • Judd, aku & finyz sempat mengutuk seseorg yg kelihatan semakin hampir ke meja mkn. Korang ni mmg sengal la.. wakakka!

  • Myo mengatakan bahawa dia telah setkan jam nya 10min lebih awl tp malangnya dia la pulak yg dtg paling lambat. Hailah myo, lenkali ko setkan jam ko tu 1jam lebih awl je la ye? ngahaha!

  • judd mengatakan aku pakai baju corak cam tempe. Hampeh hang juddin, siap ko aku lenyek nnti, ingt.. ko tu kurus dr aku! =))
  • Diskas rumah siapa yg kena turn open house this year. Bnyak aa cadangan rumah sesapa termasuk rumah aku. Aku ckp xblh sbb rumah aku xde sofa & karpet. Aku malu nak jemput xkan tetamu nak bersila pulak, not nice rite?! :-) [Kalo kat Kelate buleh je.. ahahha]
  • Mysayang satu2nya bkn bowlers B****s.. ihiks!
  • Myo hampir tersalah org mengatakan bahawa Ayumiishida tu adalah Cik Bintang. Tp btol gak.. ada iras2 kan mereka? Rugi je Cik Bintang xdtg.. heh!

  • Soalan xterduga si Ayumiishida utk aku: i) "Akak ni garang jgk ek?" Uiks! Aku sehabis control dah xmo ckp garang2 nih.. huhu! Aku jwb besa2 je.. dopleh control garang dah! ;-) [Bkn la tgh garang tu, maybe cara aku ckp tu kasar & sengaja ckp kasar, karang aku ckp manja2.. aku snd plak rasa geli.. wargahhaha]

ii) "Akak mrh ke?" Hoh skali lg. Ape mende la mu merapik ni ayu? Aku tgh statik pon
mu buleh tnya camtuh? Aku mmg pemarah tp bkn suke2 ati tnpa sebab.
Lawok lah ayu ni.. akakaka!

Itu aje la kut.. tak ingt dah aku.. hahaha!
Enjoy!

2 comments:

CottonBud said...

slam deidaa... ush tu suma tu geng2 BDN ke? woah, kak izan tak kenal sbb join BDN utk carik dylela aje hehe. deidaa, kak izan sekali lagi mintak jasa baik deidaa tolong cari buku tu n fotostat ye? kalau malas nak copy, pass buku tu pun boleh jugak... kecik tapak tgn, meja besau kak izan tadahkan. ha tu dia... kak izan bermesra dlm mesra.net. username? haha kalau baca blog mesti tau... sbb avatar serupa hehe. elo2 thru my email nanti ye sbb nak bagi phone number. kat sini tak boleh le sbb nanti kak izan akan di harrass pulak oleh peminat2 hahaha. selamat menyambut hari raya aidil fitri!

chomelista homestay said...

Kak izan guna nick apa kat BDN sebenornya?
Meh la masuk posting.. mereka ni ramah tamah punye.. ekekke!

Oh hampir lupa lak sy.
Nnti la sy cari dulu eh?
Kalo sy mls fotostat,
sy bg kak izan tp kena la bg blk.. eheheh!

Sy tak masuk mesra.net la kak :)
Dulu jah join tp lps tu tak dah sbb sy xleh go on sgt dgn mereka2.. huhu!