Sunday 14 September 2008

Berbuka puasa/ Shopping & Tonamen Boling

Date: 13/9/2008 [saturday]
Time: 6.30-???
Venue: Kadir Tomyam, Ampang
Gangs: Aku, Juddin, Ain, Abe Jaabil, Mayang,
Bender & Ajax.


Aku decide nak join last menit sbb aku rasa mcm xwell planned pon nak berbuka dgn siapa & di mana [ala biasa kat umah je pon sorg2.. ngee].

Mula2 ain ajak berbuka kat karok tp aku keberatan la skit sbb aku kan mana suke sgt tempat samar2 @ gelap [aku ngeri], karang ada yg meraba aku ke apa ke.. awww tak rela i taw?! :p

Last2 abe decide berbuka kat Tanjung.. oh xde hal, mmg port aku pon situ :D

Aku lah jgk org 1st smpai.. 6.30pm kunun.. aiyo!
Melanguk kat situ seb baik aku bwk novel.
Kalo tau aku pi cari kuih dulu ke mende kan?
Aku xmkn kurma makanya kena la isi dgn makanan manis dulu.
Pi cari kuih dgn juddin kat area2 tu.. xde la pulek kan? Sate ada la.. kekeke~

Antara menu yg abe order ialah:
  • teh o ais
  • sirap
  • kurma
  • nasik putih
  • kailan ikan masin
  • telur bistik
  • sayur goreng kicap?
  • tomyam campur [abe kasi udang seketui je.. adoi] :p
  • ikan bawal masak xtau la masak mende aku xmkn ikan pon
Semua menikmati makanan dgn jayanya.
7.45pm start ManU vs. Liverpool.
Memasing lyn bola.. mata aku dah steam dah!
So aku decide blk ah solat kat umah.
Bebudak lain stay, tatau la smpai kul bape nya.

Shopping

Lps solat aku terus fetch fini, katanya nak shopping raya.
Terus terbukak luas mata aku.. wakakaka!
Ekceli kitorg ada tonamen kat EP maka cari baju kat kafor aje la.
Kemain lama memilih,
aku xtau la apa masalah aku smpai jd seorg yg sgt cerewet.. isk3!
Last2 aku plh selai blouse brown color fesyen2 [fesyen la sgt.. wkakaka].
Err brown lg? Gile bnyak baju aku kaler brown.. hehehe!

Tonamen boling
Ampes je.. kata start kul 10.. ni 10.30pm baru start.
Tonamen novis slalu la camni.. hangen btol aku.. huh!
1 lane dgn zairy & sape ntah sorg lg xingt nama.. huhu!
Cam cipan jgk la score aku 94, 167, 114 & 106.
Antara geng2 B****s yg join ialah:
  • deale [juara]
  • top 10: zairy, ayoi, naga, finyz
  • no. 15: nemo
  • no. 18: bender
  • no. 28: aku la tu
  • no. 34: judd [ko blk awl blah camtu je ek.. aku ingt ko simpan beg dlm keta.. iskkk]
Placing out of 35.
Aku xmau emo sbb nya slh snd buat apa nak emo kannn?!
Bak kata deale.. bola tu bulat!
Kejap kita naik, kejap kita turun :-)

Then cam biasa aa lepak2 kat MAJU.
Sahur terus mkn megi goreng + telur mata [2pg].
Aku org 1st blah, xde mood la pulak aku,
smpai si ayumiishida tegur & tanya aku awat muka aku sedih!
Aaa sungguh eh nampak muka sedih?
Ayu wat lawak pon aku dok buleh nak gelak.. huhu!

Oh blah blah.. jiwa kacau jap smlm.. sekian wassalam!

Tiada gamba kerana tiada mood utk bergambar!

[At the same time B****s anjurkan mejlis bukak pose kat sentini klcc,
sori i'm interested nak join.. lalalaa]

No comments: