Sunday 14 September 2008

Edisi mengemas gobok

Guys, tlg la kagum.. sbb Sabtu & Ahad aku xkuar ok? :D
Eh Sabtu kuar bukak pose & tonamen boling mlm nya.. siang aku melepak je kat umah.
Ahad tu kuar gi umah chinozie sat pastu gi param setiawangsa [means xke tempat yg blh memperabiskan duit aku la.. ekkekeke]

Xde mende nak buat maka aku mengemas gobok aku!

Aksesori utk jenjalan [silver xbnyak sbb aku allergic silver, pakai kejap2 blh le]

Aksesori utk gi opis

baju kerja.. gila bnyak baju kurung.. bnyak gak xpakai tp mcm syg nak kasi org.. oh sgt sentimental value nya aku.. skang aku bnyak baju kurung moden & mini kurung [blouse & kemeja pon ada gak termasuk tersangkut tu]

Baju lambak.. kekeke! Serabut tgk gobok maka aku nak lipat semula kasi nice sket!

Tadaaa.. inilah hasilnya. Sape2 yg slalu kuar dgn aku tu.. aku bnyak pakai baju putih.
Bkn rotate ok, tp lelain tshirt.. huhu! Biasanya baju yg bwh2 tu aku mls nak amik,
kalo amik nnti.. berselarak la plak.. hahaha! Baju yg ada pon xabis nak pakai tp aku suke menambah collection, sj perabih pitih!

Pokcik rusty nihhh.. tgh shibuk2, dia mari merenyeh.. manja len mcm.. xpe le aku kasi chance tedo kat katil aku b4 berpisah selama2nya raya ni . B4 ni sorry le, cat are not allowed in my room.. room adalah utk manusie.. bkn utk kuchen.. lalala!

Oh itu sj lah aktivit aku 2hari ni! Baju tu besanya basuh 2X seminggu.. sumbat aje la dlm mesin tu pastu lipatnya belum tentu2 tiap2 kali kering aku lipat.. sbb lipat baju la aku paling mls.. ahaks!
Penah sekali 3minggu aku xlipat baju.. hee buruk nau perangai aku!
Kalo ada org gaji.. sah2 aku suruh dia je lipat [as kak mie said "fida ni mengarah org itu ini je reti.. wakakakak biasa le, bkn aku kalo xngarahkan org ni"] =))
[err kat kg pon bkn aku yg lipat tp mak aku yg lipat,
mak aku jerit suh lipat baju pon, belom tentu2 aku lipat.. huhuhuuuu]

Oh iron baju tu utk seminggu sekaligus la sbb aku mls nak iron tiap2 ari.
Dah la liat bgn pg, ada ati pulok nak iron tiap pg.. sorry, mls!

Ape2pon, aku nak beli 1lg gobok besar.. baju makin bnyak ni.. aiyaaa!
[dlm rak 5tingkat aku dok tunjuk lg tuh..
sbb itu baju tido & baju basahan & anak2 baju.. xkan nak tunjuk kut.. warghaha]

Sekian entry sengal!

No comments: