Saturday, 6 September 2008

Buka pose & sahur

Aaa hp aku rosak.. xbuleh transfer gamba!
Ampes betol lah!

Spanjang bln pose ni,
xpenah lg la aku masak.
Lg pon aku tumpang umah k.mi so bilakala nak masaknya?
Lg pon ada PaRam kat kg bharu tu... mmg PaRam fav. aku.. hee!
Sahur aku bgn ok? Kul 4.45pg lg [awl sbb lps tu nak sambung tedo blk..
6.15pg baru bgn gi gheja] :D
Thn lps pon ada 2 3 je failed sahur sbb mls :p

Sahur hari ke-5
- mini bun 5 ketui [kecik amat.. 2kali suap je.. hihi]
- air oren marigold

Buka pose hari ke-5 [beli kat PaRam Jln Raja Alang Kg Bharu]

- air asam boi
- otak2 seketui
- popia basah seketui
- nasik puteh 1/2
- ayam goreng kicap
- kacang goreng

Itu aje la.. xde la mkn bersungguh pon!
Tp sbb aku minum air bnyak so perut jd sebu jgk la!
Time gi PaRam aku seelok2nya gi sorg2
sbb aritu k.mie teman.. penin kut melayan aku,
tgk semua makanan mcm tak masyuk dgn tekak aku.. hahaha!
[err aku mmg sgt memilih makanan org nya.. skian terima kacih] :p

4 comments:

Y@ZeD@ said...

aku mencikkkk tau org citer pg PARAM...

Tlg arr jg ht n perasaannn aku skit plss.......!!

hikssss.... mencikkkkkkkkk okey!!

deidaa said...

hua hua hua.. aku xmo jg hati & perasaan ko la mekde.. tu la sape suh gi dublin b4 pose menjelang?
Ptt gi lps raya.. ikikiki! =))

ezza erisa said...

keto mung tok siap-siap lagi ka?

deidaa said...

Aik mu online di mana mokcik erisa?
Keta aku siap doh bab2 enjin tu!
Cumo tayar jah aku dok gi tukar lg..
sbb aku desperate nok guno keto.. ahaks!