Sunday 16 January 2011

Setelah 8tahun... (rasanya la!)

Peh... aku naik bas Rapid KL setelah 7-8thn xnaik (anggaran la).  
Terkial2 gak.. sebbaik naik dgn ofismet ku naik skali so xde la aku rasa jakun sgt.
(gile ubi kan.. dh la nak pi india ni kena pandai2 naik train/bas snd2.. 
ni negara snd xpandai.. camne?  hahaha!).

Ye aa mana xnya.. lps beli keta thn 2003 tu.. xde le aku naik bas bagai padahal gi opis dulu.. 
bas le beshpren aku kat kl ni.. jauh tu menapak dr umah ke zoo negara (oi oi.. bus stand dpn zoo negara la.. bkn masuk zoo negara huhuh).

Tiket bas stesen LRT Universiti- Midvalley (tiket midvalley-stesen universiti aku campak mana ntahhh!).



Sebenarnya dah lama gila dah pon xgi midvalley.. last gi 2009 utk training boling.. tu pon gi boling semata dlm 1jam ++ then terus blk.

Kali ni gi midvalley sbb nak tgk Khurafat.
Apesal jauh sgt tgk, padahal w.walk xsmpai 10min dr umah? (10min tu pon sbb trefik lite.. kalo xde trefik lite, dlm 5 6menit je tuh.).  Sj nak neman opismet aku cari jaket sejuk kaedahnya.
Sibuk2 cari kaler pink.. letehhh aku!  


Mahal mcm bedil plak tiket wayang neh..  
dah la jauh m.veli dr umah aku.. next time tobat le xmau dah aku tgk kat m.veli.
Kalo tgk kat w.walk b4 12pm baru RM9 + tiket parking RM2=  RM11.

Blh la layan.. aku kasi 3bintang.. ada gak part aku tekejut kera.
(tp ada kwn2 aku kat FB kata xbesh langsung tp bg 3bintang.. jadah apanya.. baik bg 1bintang je kalo xbest!)
As usual ada scene2 yg xptt, yg xlogik pon ada (xperlu kot a.galak tu terapung2 bagai.. in real life ada ke org kena rasuk terapung?  hurm kurius2!).. 
Muvi ni ada twist so pandai2 la korang!  & sape yg ber"khurafat" tu sebenornya adalah sgt unexpected (unless korang ada 10th sense.. awl2 lg dah tau sape hakhak).

Ada bdk pempuan row aku tu punya la attention seeker.. smpai laki dpn sound "kot ye pon jgn la over sgt".. ntah nye.. nak merenyam pon.. agak2 la!

Ok lah stop merepek.. nite!

No comments: