Sunday 2 January 2011

Diskriminasi- Kejam Kejammm!

Whaaaa dorg tu kejam la!
Kesian aku!
Diskriminasi jgk utk aku sbb cuti2 aku lbh suke duk umah, so jgn la buat "org yg suka duk umah mcm aku ni" mcm ni :-(

Dorg tu sape?
Sape lg kalo bukan SIARAN TV & ASTRO!
Aku byr bkn utk tgk ulangan le.. adoi!

2ari cuti new year (ari jumaat aku jln2 daaa!)... bila aku tune2 segala mak nenek channel.
Ulangan all the way smpai aku mcm rasa nak muntah crayon je .
Aku xmo la stress2 tgk dokumentari.. aku nak leisure2 tgk muvi2 / drama besh urgh!

Rasa mcm nak mati kodok aku dibuatnya!

FYI- aku xberapa gemar lyn dvd, sekian time kasih kekekek!
Cuba jgn tunjuk ulangan, xde le aku tensi sgt argh!

(aku xmeliburkan diri sbb nak save bajet.. kaedahnya nak jln2 obersi kan nnti hehe!)


1 comment:

Anonymous said...

Bukan setakat new year je,
kdg-kdg tu selalu je perasan astro ni banyak sgt ulangan, muak rasa.