Monday, 24 January 2011

Pecahnya Skrin~

Waaaaaaa screen laptop ku sudah pecah!
Pecah kenapa? 
Pecah sbb aku hentak dgn remote astro.
Kenapa hentak?
Asyik 'tiba2 screen jd putih berulang2 kali;;.
Maunya aku tak bengang!

Tp ini bkn lappy aku (hasil carian atok gugel je ni)

Tiba2 lps hentak... 'alamak.. pdn muka aku.. xblh guna langsung dah' kekeke.
Mmg dah lebih 10X aku format.
2 3bln sekali format, ingt aku kilang duit ke duk labur utk format lappy je?  (pdn mukaku xreti format snd!)


Sekarang tggu belas kasihan abg aku bg screen dia yg ntah bila nak bg...
xboleh berFB & kat ofis blh blogging seawal pg je.. lps tu xblh dah.. kejam kan?

Aku kepingin SAMSUNG GALAXY TAB wuwuwuw (walau compare to Ipad.. screen ipad is 9.7inch & Tab is 7inch).

5 comments:

SyahNas80 @ Nana said...

yes..sila beli samsung galxy tab.. haha cam best je kan? tu ar anas kalau ada duit memang nak beli ar huhu

shuweet said...

hahhh..terus takleh guna....memang nak minta yang baru la tu mek

cik kodok said...

anas- hahah jatuh chenta dgn samseng lps ada kamera samseng tu :D
Asal gi bahagian letrik.. musti tgk brand samseng dulu hihi.
Mintak lah samseng tab itu dgn incehk zul :D

mimie- hahaha tu aa.. aku geram sgt!
Xpe lah.. dpt skrin baru pun ok, asal blh guna kekekek.

aiDieNa said...

Wawawa.. ente sudah mengamukkah?? Jaga² nanti darah naik puncak gunung.. ada bahaya juga.. tu lar kalau kita duduk dekat boleh jer mintak tolong En. Ady.. format memformat tu mmg keje dia.. :)

cik kodok said...

kak pah- hehe dulu aku anto kedai format.. mahal amat.. amik RM80.. mintak kurang bg RM70. Kalo kat kelate RM50.
Aritu aku minta sedara kwn aku format kan pastu baru tau ofismet aku pun blh format tp xbg lg la hihi.

Sedap jgk mrh tiba2 nih.. ye lah tiba2 ngamuk kan ahahaha.