Tuesday 25 January 2011

Bkn hari inflasi calorie~

18.01.2011 (Selasa)
Mkn2 sempena SAMBUT NEWLY WEDS & BEFDAY bln januari, februari & mac (11org)

Birthday boy / gals (uwekkk) kekekek.

3kek sbb celebrate 3bulan birthday.
Sedap gile kek ni, specially tiramisu tp aku mkn 4 5sudu je weh, kalori wooo!
Order kat sebelah JJ Midvalley. 
Hari di mana aku menambah kalori.

 Semua birthday girl kecuali yg paling kanan hehh

 Hadiah.  Laki dpt kain pelikat, pempuan dpt shawl & coin bag.

Sbb nya tiap2 kali jamuan, mmg ada main dishes which is berat la bg aku.. ada nasik bagai.
Usually buat time lunch hour.  

Eksen je nih.  Semua kek aku rasa tp tiramisu jgk jd pilihan utk menambah calorie :))

Pengantin baru

Biasa aku mmg xmkn tengari kecuali sabtu & ahad di mana hari aku meraikan kenaikan calorie ngehehe

Pegawai bg speech.. aku keboringan sudahh!
Lunch yuk!  Sedap rupanya lauk2 di malaysia ni ek?  Huhu

Semua happy la haritu.  Pakat bukak hadiah terus termasuk la pegawai2 sekali (even aku dh tau dr awl cemana rupa bentuk shawl, cuma ikut nasib lah dpt kaler apa.)  Aku dpt hijau merah lah pulak hahaha sabar je lah!

Hadiah yg ku dpt termasuk kad birthday dr bos

Thn dpn tak tahu lah lg aku masih di bahagian ini atau sudah berada di tempat lain.  Hrp2 masih di sini lah.. aku suke.. selalu ada mkn2 haha motifff betul.  Xde lah.. sbb kwn2 best segala.
Memori shawl

Sekian sj, mls cite bnyak2.. bkn ada org baca pun hehe.

(blh pulak berblogging time ni.. agak pelik dgn IT ofis aku ni.. erm!)



No comments: