Tuesday 20 October 2009

Open House @ Umah Bangbil

Open House @ Umah Bangbil
(17/10/09) -Sabtu
Tamara, Tmn Kosas

Align Centre
(haaa apa plak kaitan gamba2 di bwh dgn open house? hahahah xde kaitan.. sekian) :P

Pg2 kul 10lbh bangbil ada call tnya tau x psl open house dia @
ada x kwn2 lain ajak?
Aku jujurnya bitau - absolutely mmg xtau menau langsung & MMG XDE KWN LAIN AJAK PON!
Ye aa, sape la aku ni kan?
(time tu aku baru je turun bukit broga, semenyih).

Oleh sbb o.house tu dr 12pm-6pm maka aku kata insyaAllah je la :D

Chipmunk.. will see this mubi :D

Smpai umah tiba2 plan nak gi umah bangbil lps asar psl pd pemikiran aku
"gi lambat2, xde org sgt"

5pm bertolak.
Rasanya 2 3x aku call bangil tnya "sape ada"
Dia jwb "semua ada" .. ni yg buat aku berbelah bg & rasa nak patah blk ni.
psl aku nak tau SPECIFIC NAME SAPA YG ADA huhu.

Posing sama, cuma sengihan je lain sket kekekeke.

Smpai2 je jumpa la beberapa org.. ok la aku utk 3 4menit then mood down suddenly.
Rasa mcm nak blah terus pon ada.
Semangat aku utk bergambo pon sudah pudar terus.
Hanya cik ezza yg mengetahui mengapa aku berkelakuan sedemikian..
aku hanya duduk setempat & tidak memandang ke lain huhu.

Cis mcm tgh peknen lak.. tak tak.. aku xpeknen.. aku xkawen lg kekekeke

Aku mkn without any feelings.
Kalo bleh xmo mkn tp sian bangbil plak, gi o.house xmkn huhu.

Rasanya xsmpai 30menit aku lepak kat umah bangbil tu.
Cpt2 aku blah atas alasan nak tgk wyg (mmg ye tp lambat lg la screening nye huhu).
Xpe la kan? tipu sunat :p

So aku gi galaxy ampang snap gamba kat sana je la,
sbb kecewa xleh bergambo kat umah bangbil.
Nak ngurat umar & ryan pon rasa mcm xsyok.

Anyway.. tq bangbil sbb invite saya :D



No comments: