Sunday, 11 October 2009

Di opeh aku agiks!

Di opeh aku agiks!


Xde motif.
Mggu yg bnyak bergambo dgn geng2 opeh.


8/10/2009 (Khamis)

Pinjam kipas opismet. Jd mek nyonya lah pulakkkk?

Ini ah bilek aku kat opeh.
See see.. surat bertimbun2 tu haaa...
aku besa la wat keje last menit ngahahah~!

Semua opismet laki xdo,
apo lagi aku posing ah ngee!



9/10/2009 (Jumaat)

Ada jamuan raya jabatan aku.
Tp masa gi perhimpunan dgn Datuk KP tu aku xbwk kamera,
sbb asyik2 aku je kena jd cameragirl, so aku tinggal ah kamera aku &
aku tukang amik gambo utk kamera2 kwn2 aku je.
So gambo2 aku ada dllm tu aaa, dorg xtransfer pon lagik huhu.

Mamat ittew di kelilingi dara2 pojaan ekekek! Mcm YB pon ye, mcm pengantin pon ye gak gehehe!

Gamba mkn2 pon aku xamik psl lapor sgt waakkaka!

Giler jahat dorg nih naik tanduk.
Aku sorg je xpakai pink psl yg pakai pink tu bdk2 koir :P
Oh sekian kisah opisku bkn opismu :p