Wednesday 10 March 2010

Tesco Walk For School

TESCO WALK FOR SCHOOL
7/3/2010 (AHAD)
DATARAN MEREKA
4.5KM
8AM

Aku decide last menit nak join psl nya mula2 tu aku xnak join kot2 xsempat nak anto mak aku ke LCCT.
Tp memandangkan ni 4.5km & start awl pg,
maka sempat la

Inilah tshirt yg kami dpt.

Si Huzz yg tlg pi register kan,
RM10 je.
Geng2 SSK yg join hanya aku, huzz & ezza je.
Mezza & Amy xjoin.

Huzz, deidaa & ezza

Kuar umah seawal 6.50pg, just naik lrt then turun kat masjid jamek,
which is as u all know.. aku mmg failed area tu hahaha.
Just berpandukan signboard semata2 :D

Tgk dpn2 aku tu ramai kan.

Masa smpai tu dah ramai giler yg dtg, siap tukar baju bagai.

Resit dgn huzz.. xsmpai 2min duduk, huzz dtg.. terus pi amik baju.
Sebbaik size S still muat dgn aku hehe.

Baru aku pasan, aku all white.. jd btol2 mcm bdk skolah plak huhu

Org ckp aku gigih join even panas2 camneh.

Eh aku don't care le.. aku minat, xkira panas ke sejuk ke,
aku redah jua. Siap pakai baju 2lapis lg kekdahnya hahaha.

Come join us!

Start dlm 7.55pg.

Decide jln leisure2 je.. xnak brisk walk sbb kalo jln dgn huzz,
as usual la snap2 gamba.
Aku bwk kamera pinjam tp battery low huhu.

1st time tau GPMS ni

Kitorg gamble psl nya xbrekpes apa2 pon.

Aku menum air masak pon xsmpai 1/4 cawan huhu.
Best gak la jln ramai2 ni, xde la rasa penat sgt.
Syok gak tgk bdk2 skolah join.. mcm2 ragam dorg :D

Besanya jln ni jem kan?
Ok, kami plak akan jem kan jln ni!

Bkn senang nak jln dlm kl smbil leisure2 camtu.

Tempat2 yg xpenah aku tau pon tetiba tau hehe.

Sesi meminumkan diri

Lps katne ntah, aku jln smpai dah ke dpn sbb aku rasa dorg jln slow sgt.

Aku besa la mcm boring sket jln slow haha.
Tp time smpai tu aku tggu la jgk psl resit gudibeg dgn huz :P

Mkn cereal.. belakang tu.. xsemua bdk skolah ye? :P

Best sbb well organized.. xberterabur.

Gudibeg pon worth la dgn byr RM10 tu.. don't expect bende2 yg best la.
Lps amik gudibeg terus gi try segala mak nenek makanan/minuman yg ada.. lapar siot!

Ada lucky draw tp xkose lah nak tggu... semua terus blk.

Begitulah kekdahnya.. next time kalo ada, aku join lagik!




No comments: