Wednesday, 24 March 2010

Epi Beday To Me

Epi beday to me!
Wish utk diri snd je lah.
Aku pon lupa arini beday aku sehingga kwn aku call wish beday huhu.

Umur dah masuk angka 3.. giler kan?
Tp mcm budak2 je lg pon.. hehe.

Moge aku dpt semua yg baik2 ++ akan ketemu PUTERA KODOK aku yg xmuncul2 dr langit nih.. takot nak lompat bwh kot? huhu.

Ok lah... sape2 nak bg adiah.. bg la ye? ahahahah!




5 comments:

whooz said...

aku ingat ada pacat atas kek tu :D

Emy said...

happy birthday... eh eh ko dh 30? aku lambat lg.. lagi 2 bulan!!!

m4rilyn said...

welcome to the club!!
happy birthday

deidaa said...

-huzz- itu sudah terlampauuuuu :))

-emy- cisss lambat lg tu ingt 3 4thn lg ke.. hahaah jgn perasan emy.. 2bln tu mcm 2jam je haha.

-cik marilyn monroe- club gapo ni?
karatz club ko? ekkekeke.

m4rilyn said...

kelab 30an