Friday, 19 February 2010

Just 'scene' my time


Just 'scene' my time

Xyah komen kata "gamba uduh, kena buat gitu gini.

Kena setting gitu gini.



Aku guna compact kamera besa je nih,
bkn DSLR.
Xbnyak function yg blh aku pakai.

Maka gamba pecah2 sgt obvious psl aku zoom smpai yg last zoom hehe.
View dr beranda umah aku nampak KLCC.. sekian :P








4 comments:

SyahNas80 said...

lawa pemandangan.. pandai didot ambik.. hehe

whooz said...

tak nak komen semua2 yang ko tak bagi komen, cuma aku nak cakap, CANTIK gilerrr ok scene tuh..

gambar 1st tuh langit macam sangat panas

deidaa said...
This comment has been removed by the author.
deidaa said...

-anas- adoi stakat snap saje2, sape2 blh kekeek.
Cuma blom blaja photog btol2 lg.


-huzz- ahhaha bkn tak bg komen,
blh komen tp komen tu biar bkn bahasa professional photog.. kalo komen beriya pon mcm la aku faham kan? hihi.

aku guna scene ape ntah tuk semua gamba tu.. besa la aku ni try2 pastu tak ingt haha.