Wednesday 2 December 2009

Training Tarian Cuti2 1 Malaysia- Day 1


Training Tarian Cuti2 1 Malaysia- Day 1 (1/12/2009),
Sempena perasmian tarian ni di Dataran Merdeka 6/12/2009 (ahad).

Ni 1st time aku training.
B4 ni dorg panggey secara xofficial which is xde surat so aku ignore je la.. mls aku,
even aku snd yg volunteer nak join haha.
Ni anjuran Kem. Pelancongan.


Single step (tarian cina)

This time ada surat maka aku gi la beramai.
Mostly dr jabatan aku je ramai huhu.
Aku sj je volunteer bg nama (nak jogging pon mcm xleh kekdahnya psl asyik ujan je).

Haa sorg ke kiri, sorg ke kanan.. berteraburrrrr :))

Dr bahagian aku sj 7org (sorg dah MC.. demam campak huhu).
Mostly mmg dr kumpulan sokongan je join.
Xtau la plak nape bos2 xmo join hehe.

Our trainer- firdaus & aku tatau nama pempuan tu huhu

Mostly yg join adalah pempuan.
Laki ada la brapa kerat je heh!

Ek ah ek ahhhhh

1st tarian cina,
2nd tarian dr sabah tu (xingt lak tarian apa huhu)
& 3rd tarian india which is aku mmg blank!

Step L (also tarian cina)

Nak firm tarian, kena training btol2.
Ni memasing berterabur ++ aku xsiyes.. asyik duk gelak je huhu.

Argh gile buruk aku terkangkang hahaha.

Trainer (bdk jabatan aku gak) :P duk ajar, kami duk borak kat blakang,
bihtu bila nak ingt step? akakkaka.

Ciri2 org LOST STEP maka jd lah penari2 mcm kami :))

As usual la aku ni mmg lemau sket.. lambat sungguh nak pikap
step yg laju2 sket tu.
Tu blom lg sehati berdansa yg complicated :))

Apo gelak2 nih?

Ape2pon aku lyn kan je lah...
xsure brapa ribu org yg join kat Dataran Merdeka ni nnti.
Datin Rosmah yg rasmikan nya nnti.

Cam besa la aku musti akan posing nye lah

1jam je training nih psl masing2 sibuk nak blk awl plak.
Aku plak jenis neves sbb xhapal step tarian india tu.. risau aku weh huhuhhh!
(4days straight in a row training till friday fuh giler lah).

To Be Continue (kalo aku amik gambo lg utk hari2 seterusnya hahaa)

full gambo CLICK HERE




3 comments:

shuweet said...

nak join jadi penari jemputan leh?? hehehe..besnyer

Gerb said...

heeeeeeeeeeeeeeeeey macarena!

chomelista homestay said...

-mimie- blh.. ni open utk public jugak... join je ahad ni :D


-mezza- moh sweat wif dancing :P