Wednesday 9 December 2009

Pecah Rekod- 12km!

Pecah Rekod- 12km!

Smlm 8/12/09 (Selasa)... aku jogging as usual @ tmn tasik titiwangsa.
Mula2 aku bajet 5km je,
pastu tiba2 dtg semangat.. lari & terus lari smpai le round ke 4 (10km).


Lps abis lari, aku lepak menum2 air kat keta aku dlm 4 5menit then again dtg semangat
nak lari which is aku addicted nak run mcm xblh stop lari.

Tetiba aku gi sambung 1round lg.
Time tu dah 6.50ptg.
Pergh kagum la pulak (org lain yg blh marathon 42km tu toksah la rendah2kan aku,
b4 ni aku mampu lari setakat 5km je!)
Hrp lps ni aku mampu lari 15km plaks.

Congrats to me :P



Iklan:
Ada 2org mamat ensem ni dr 4th round lg tegur aku lari nonstop.
5th round dia tegur lg "kuatnya awk lari, xstop ke?"
Aku paling... dlm beberapa langkah pastu aku stop psl mmg dah penat ++ tggu mamat 2org tu dtg.
Smpai sudah dorg jln, cis tul.. hahahah so aku sambung lari smpai keta sbb dah azan maghrib pastu blk ah.. lambat la mamat 2org tu.. duk jln je :P

No comments: