Wednesday 23 December 2009

JJ Joghaton Charity Run

JJ Joghaton Charity Run
12/12/2009 (Sabtu)
8am
No. stiker: AA0520 (AA stands for Alpha Angle) hehe.
5km

Mula2 aku join lone ranger psl ajak org lain semua xdok respon.Ada yg respon- jawapannya "xnak lah join, xde baju / xbest lah adiah xbest / xnak lah ".. haaa mental, dah nama lg CHARITY.. whut do u expect? Nutsss! :D

Meja registration
Then a day b4 running tu, aku sj tnya akauntan opis aku, sabtu tu dia buat pe,
dia kata xde wat pe so aku ajak ah dia... tetiba dia kata ok,
even aku tau dia xpenah join pon yg aku ajak b4 ni ekekke.

Aku gune hp kamera je, xkose bwk kamera.. sape nak pegang? huhu
7.10am bertolak dgn keta.
Mula2 nak naik train tp mls la plak eheh.
Masa smpai tu xramai pon.


Dlm 7.40pg camtu, tetiba ramai yg dtg walk in register which is,
masa aku amik stiker a day b4 race tu.. dia kata dlm 70org je join hehe.
So pg tu maybe dah capai 100++ la :D
Antara adiah (adiah lucky draw kat belakang tu)

Pempuan kategori aku dlm list tu 28org tp ramai yg walk in register,
ramai lah gak hehe.

Kategori 18thn ke bwh pempuan.. 5org je okeh kekeke giler la mana aci :P


Kategori aku dilepaskan 8.20pg which is semua org nak duk dpn & org dpn2 tu lari laju giler,
aku rilek je la lari mcm jogging hahaha.

Kita poco2 dulu :D
Then xsmpai pon 6 7menit race,
bdk2 kategori aku yg lari laju giler tu dah mula sempot hahaha.
Tu le sape suh lari laju2? Korang ingt ni lari 500 meter ke? :))

Sedap la air ni but not sure air apa.. menum sejuk2 hehe.

Aku seriously dat day mmg aku bnyak jalan je,

psl betis kiri aku sakit & kaki kanan aku kebas.
Up to u le korang nak kata aku bg alasan ke apa,
tp apa yg pastinya mmg sakit & aku xleh lari.

& dgn malunya catatan masa aku kali ni ialah 43menit huhuu!
(compare dgn DUKETHON 5km aritu is 36menit) :P


Musical Chair

Ape2pon, aku still in top 10 wakakakaka!

Kalo la aku dpt catat masa 36menit gak.. kompim top 5 which is dpt adiah ahahah.
Tp ok la, dpt experience kan? :D


Pen. Akauntan ku yg main CARI GULA2 DLM TEPUNG... abis semua baju huhu

Then ada MUSICAL CHAIR & CARI GULA DLM TEPUNG.
Ingt nk main MUSICAL CHAIR tp dah full.
Kwn aku je yg main CARI GULA DLM TEPUNG tu smpai kena beli baju baru kekekek.
Aku xtggu lucky draw psl aku mengejar masa nak janji dgn kwn2 aku kat jln TAR.
Anyway, even xdpt thsirt.. aku enjoy weh :D
(tp dpt le gudibeg berisi tupperware, mug, gelas & green bag)


2 comments:

comey_lote said...

jogging lagi
iyah iyah...
chaiyok2
p/s: napak koho kurus demo wehhh..maukkk mauk kurus gakkk!!!

chomelista homestay said...

Kurus tang mano weh?
Berat kawe naik nih,
lamo doh tok exercise...
bnyok lemok di perut uwaaaa :(