Sunday, 6 December 2009

Selipaaaaa

Selipaaa- Entry selingan

Tiba2 baru aku pasan bnyak gile stok slipa aku kat opis :))


Ye la high heel (pakai masa gi & blk opis je).
Slipa dlm opis, slipa toilet & slipa utk kuar kalo gi jogging.


Bahye bnyak slipa psl jemaat lps aku slumber badak tersalah kawenkan slipar lain2,
which is aku mmg xperasan & bwk gi jln2 dlm opis.

Bila pasan aku gelak sorg2 & tunjuk kat opismet aku.. ngek tul.
Moral= jgn simpan bnyak slipar di opis :))


2 comments:

SyahNas80 said...

haha betul2.. anas dah kene banyak kali dah tapi yang tak tahan tu minggu lepas ... tibe2 rasa cam lain je.. rupanya sebelah crocs sebelah lagi slipa biasa haha,.. patut r sebelah sejuk sebelah lagi tak... hahaha.. nasib baik dalam opis je... huhu .. member ddah gelak2 dah,. nasib baik baru 5-6 langkah... ces,,,

deidaa said...

Wahahah nasib kita sama lah!
Ingt x jismin?
Dia lg la baru pasan time kat flamingo je wahahaha lawak tul :))

Dorg xsnap ke gambo anas lain2 slipar? :P
Besa ah pempuan bnyak slipar kan? whahhaa.