Monday 28 December 2009

Membaca @ Membazir?

Bln ni sj aku bnyak giler beli majalah!
(eh bln2 lain pon, mmg aku beli majalah).
Which is aku mmg xleh tgk new magz (yg slalu aku collect la),
maka aku beli even aku tau majalah dr bln 8 aritu pon ada
yg aku xbelek pon lg huhu.

Ni majalah bln Disember 09 & January 2010 di mana aku belom belek pon lg.. seal belom bukak pon ada huhu.
Ada lg kat opis hehe.

Aku xtau la apa masalah aku.

Even aku tau "aku jarang baca" tp aku beli gak.
Buruk betol perangai aku nih.

1agi bad habit aku ialah= time mkn, aku kena ada bahan bacaan dpn mata.
Xkesah la aku baca @ x.. mesti kena ada.. even tgh mkn xleh nak belek2,
aku akan ttp tgk magz tu.

PERANGAI APEKAH INI?


3 comments:

comey_lote said...

kawe tau perangai gapo...perangai sengal...akakakaka
jgn marah nnt kene jual :-P


budak sengal yg mengomen:
Ida

Gerb said...

Perangai syaiton. :)

chomelista homestay said...

-mek ida- wagaga meme doh sengal,
kalu dok sengal.. kawe saye duit.. sipe wat beli kasut boot ko thehehe! :P

-meeza- beshpren dorg mehehehe!