Monday 12 November 2007

Tonamen Boling Alamorphosis!

Team za8fc [a. in, me, za8-- sukenya dia, lan & ruziq yg replace a.ajaxx fabuloso] :D

Me & farish

Me, za8 & khai [khai enterprem ah.. org nak berdua je dgn za8.. huhu!]


Balingan seorang za8


4 dara wif kefli

Wuhu apa lah yg korang gelak2 ni? jeles hamba.. ahaks!


Kefli & me



Lan & judd


Lan & za8


Lan.. player paling havoc


Linda & edlin




Za8fc's family


Alahai termenung lak.. ingtkan kat awek M ke? wihiiiiii! :D



Date : 10/11/2007 [saturday]
Time: 1.30pm-6pm
Venue: Berjaya Times Square [BTS]


Dlm timetable kata start kul 12 tp xtau lh apa sbb nya maka 1.30tghari baru start. Haku pantang btol lah mende2 yg xmenepati masa nih.. huh~

Aku mewakili za8fc [selain tu ialah abe in, abe ajaxxx fabuloso, za8 & lan]... training dulu dgn judd, lan & bdk milafc.

Za8 smpai kul 11.30pg.. err awl lak mamat ni smpai.. terus aku menggelabah xhengat bila za8 melepak kat lane aku.. huhuuuh!

1.30pm baru start tourney. Memula balingan aku ok, lelama ntahapeape.. cam bdk baru blaja main boling. Dorg kira aku dlm bet gak tp aku xbyr.. haku xde duit la guys.. ahahah!
Lane sebelah kanan aku ialah keflifc.. selang sebelah tu edlinfc.. belah kiri laks ialah farahfc. Kesemua team yg bertanding adalah 48 teams.

Za8 bermain dgn jayanya.. kecuali 3rd games tu.. teruk la jgk.. hahaha!

Antara artis yg dtg ialah za8, kefli, nana, reza, azizi, alam, farish, edlin, linda nanuwil, heliza, fitri, anding, farhan, eliza, aizat.. err sape lg ek? Lupa lah!

Apa2pon semua sgt meriah.. ramai yg dtg pakai baju ry [aku xkose lah pakai baju ry.. begitu jgk player team za8fc.. mmg xkose pakai baju ry.. huhu].
& team yg menang pakaian ry ialah dari ANDINGFC.
Juara: shawalfc
2nd: mawifc [hahahaha biasa kan korang dpt juaraa.. nape tetiba dpt. no.2? xworld lah korang! wakakakka!
3rd: adamfc
4th: alamorphosis [ptt no. 1 tp diberi kat team lain lah].
Artis paling poyo: edlin [aku xnampak di mana poyonyo edlin sb lane selang sebelah je dgn aku]
Lelain yg menang: farhan [not sure whut category].
& apa yg pastinya lan menang kategori PLAYER PALING HAVOC.. @ least za8fc menang gak.. hehe!

Masa duk tggu results tu.. melepak dgn kefli. Ramah dak kefli ni. Yo yo je panggey aku akak.. aku pang kang... muahahah! Pehtu dia tnya aku slalu main boling ke... ehehhehe!

Then bergambar lah kami.. hihi!

Acara abis kul 6. Semua bergumbiralah kut... artis ramai yg dtg.. time ni la aku nak berjimba2 snap pict.. wahgagaga!

Lenkali jumpa agiks!







4 comments:

Anonymous said...

amboiii.. nama mama langsung takde dalam senarai cerita dieda yeee tak pe laa.. sape le mama kan?
nampaknya rancangan kita tinggal rancangan le, hehehhehe. tak jadi kot nak pegi kl besok.. roadtax tadeeee.. sedihhhnyerrrrrr.. dan

Anonymous said...

silap le pulak comment mama tu tak bubuh nama hehehehhe mahaf yee.. sape yg zahid menung kan tu M????? Mawi ker?

Judd said...

Aku pun pelik camne Edlin leh menang artis plng poyo.. ghopenya menurut mereka, poyo = blur.. ntahapehape kan..? lain le dua mende tu..

chomelista homestay said...

*mama: ala kalo mama dtg,
kompim sy letak nama mama.. hehe!
Erks xjd dtg?
Ala mama ni.. bila pulak nak dtg?
Xpe lah kalo gitu...
lps blk brunei.. kita jmpa ek,
sbb sy nak pakse mama beli souvenir utk saya.. weheheh!
Napa x renew roadtax? :-/

*judd: lps aku baca kat blog ko.. rupa2nya nak bg kategori BLUR kat edlin!
Aku ingt kan poyo cemana.
Adeh dorg ni sj wat org lain konfius.. lelain makne tu!