Wednesday 28 November 2007

Berniaga di Gerai

~ilustrasi di atas adalah ganti kpd pict real aku yg dah lost.. huhu~
  • U guys penah berniaga kat gerai x?
  • Maybe korang xpenah kut.. ye lah, jatuh aa standard korang yg mmg dah high class tu.. ahaks!
  • Aku pernah niaga meehun sup & ABC kat FESTIVAL MAHASISWA [FESTIMA] UiTM JENGKA, PAHANG 4hari [ke 3 ari? lost my mind lak]. If i'm not mistaken, time tu kami semester 4 [alah, senior dah time ni].
  • Itu pon setelah diupah oleh geng2 penjahat yg diketuai oleh MIMI METOD, MEKDE, EMYFUCK & WAWA. Mereka mengupah aku, meknor & fitriyah sbg maid2 mereka! :D Big bos nya ialah LECTURER KECAYANGAN PENJAHAT2 IAITU ENCIK ANNURIZAL [hehehe xbley kutuk.. karang lecture ni google kang, jmpa blog aku lak.. huahuahua]
  • 1st time ever in my life niaga. Takot toksah ckp la + malu lagik.. tp lelama tu syok banget! Sambil2 jamu mata tgk siswa2.. miahahha, gedik sggh mataku! :P
  • Aku ada rahsia.. time aku buh TAUGEH, SAYUR, AYAM & BAWANG GORENG tu.. aku buh bnyak gile! Ye lah, biasanya org buh sikit je kan? hihi! [aku ni ada perasaan super kesihan kat org.. ahaha]
  • Kalaulah 4orang geng2 penjahat tu tahu.. mati aku kena lempang.. wahahah! [tp dorg dah taw dah.. sah2 la tgh baca blog aku ni!] :D
  • Mmg seronak xyah ckp aa time tuh. Even penat gile babs + panas teriks + ada dugaan, aku ttp teruskan jua.
  • Yg beh nya part wat ABC. Dpt lak mesin ABC yg season gile.. kena 2org pegang & sorg kisar baru kuar ais. Tukang kisarnya si WAWA [dah M.I.A makcik kecoh sorg ni]. Yg aku ingt, smpai sorg customer tu geleng pale tgk aksi2 mencemaskan kitorg.. akakkaka nak buat guane dokkk? Jnji duit masyuk.. ngee!

~to be continue.. maleh lak aku nak taip panjang2 ++ pict aku tgh pegang mesin ABC tu dah ilang!~ :-(


No comments: