Tuesday 20 November 2007

Launching Novel Gerhana Hati Lara



Tarikh : 18 November 2007 [Ahad]
Masa : 10-11.30pagi
Tempat: Burger King Avenue K, KLCC


Aku smpai lewat 10min sbb jam dinding kat umah baru lewat 10menit.. huhuu!
Lg pon xreti laks haku nak bajet. LRT dah jauh dr umah!

Aku gi ni pon sb k.mie yg paksa aku, yo yo oo je kan? :P
Ikut heran mls lah nak gi sbb haku kan baru pindah.. umah mcm tongkang hancur!

K back to the topic!

Ramai jgk novelis yg dtg iaitu IZZUL IZATI, RABIATUL ADAWIAH, DINA NAJAT, PUTERI ANDALAS, DINA NAJAT & lelain tu aku xkenal la.. huhu!

Aktiviti start kul 10.25pg.. di mulakan dgn aktiviti amik nomot bertuah.
Aku siap baca bismillahirrahmanirrahim bagai! Dpt nomot 011... k.mie nomot 031 & adek laki k.mie nomot 016.
Then aktiviti dpt novel free.. hehee!
Lps je dpt novel.. dorg terus mintak autogerap hani sofea.
Beriya lah semua2 org kecuali aku.
Bak aku kata ayat2 b4 ni "dgn za8 pon aku tak penah mintak otogerap.. apetah lg org lain!" Ngeee!

Then aktiviti mkn2 & gossip smpai kenyang.
Pehtu en.rizal kakinovel bg soklan tuiz.
alah aku cam besa la.. mls nak hangkat tgn.. haku kan pemalu even haku mmg taw jawapan.. hihi!

Then bermulalah ektibiti mencabut nomot lucky draw. Ramai dah dpt.. tinggal 2 aje lg.

Haku ckp mmg haku xkan lucky dah aa! Time tu adik k.mie siap dah gumpal2 nomot lucky draw dia.. tetiba nomot 016 diumum... wahahah xrugi ekau dtg yo dik? :D
Then ada 1 lg.. adiah utama.. nomot dicabut oleh kak PuteriAndalas.
Tetiba nomot 011 diumum.. wakakakak tetiba haku berlari ke dpn.
En.rizal siap mintak nomot aku [weiii ooo, xcayo kat den kaa? den tarak tipu punye owang lah! Xbaik.. akekekek!]
Shaking tgn haku.. hihiii tp haku dah hagak mende tu ialah pen..
Blk kat tempat duduk aku.. kena lah bg nomot aku.. org lain dia takmintak pon.. oo diskriminasi goreng paprik ayam ye?
Lenkali doakan sy dpt lucky draw lg.. ngee!

Lps dpt lucky draw.. semua org blah.. termasuk aku.
En. rizal siap ckp "awk ni selalu dpt no. bertuah kalo ada launching"
Eiii mesti lah.. sbb sy kan kiut.. hiks!

anyway.. thanks a lot again utk KAKINOVEL!
~tp novel nya aku mmg xtahu lah bila akan baca.. next week haku exam.. langsung xbukak buku lg.. haiyaaa~



No comments: