Friday, 2 November 2007

Bungkusan Misteri


Pg td aku tgh syok2 ngadap YM.. tetiba ada sorg staff opis aku ni bg bungkusan makanan ke aku.

Memula tu aku ngadap je aa laptop.. pastu dia tetiba kat meja aku.. mcm cari somebody kat belakang ofis aku.. aku wat dono je la.. tetiba dia ckp "F***.. nah" [sambil letak bungkusan makanan].. then dia terus blah. Terpinga2 aku!

So aku cpt2 la bgn.. tnya "sape bg".. tp dia dah lesap.. aduh misteri btol.. @ least ckp le sape bg, nape bg? Aiyaa!

Then dlm 4 5min pastu.. mamat tu lalu lalang dpn aku tlg angkut pc.. aku nak tnya, dia mcm larik2 je.. haiyaa! Pastu aku mls ah layan.. malu le aku nak tnya.. dia pon mcm ngelat je bg la aku nak tnya.. cits!

So masa aku kuar gi sogo td.. aku bwk lah meehun goreng dia bg tu.. hee!

Smpai ofis ptg ni.. aku tnya ofismet aku lain sape yg bg meehun goreng.. dia kata xde dpt pon. Aku terus alih topic... kang dia tnya bnyak kang.. aku pi ckp plak.. aku ni dah la tak reti menipu.. karang tak psl menimbulkan gusip.. huhu! Dah la mamat tu laki org.. hohoooo!

Whuteva lah yo.. rezeki.. hee!

4 comments:

Tenno Miyake said...

peminat?

deidaa said...

Ish.. xde makne nye! :P

-> eije Profil said...

hati-hati kot2 makanan tu dah di baca ayat pengasih ke ke ke

deidaa said...

Uih biar btol?
Kalo ada ayat pengasih.. mesti rindu ke dia.. xdok rindu pong...
rindu ke Ayu jah... muehehhe!