Monday, 30 August 2010

Xkena tag tp nak jwb gak ahak.

Acceli nak wat entry blaja buat coklat & berbuka kat Sekinchan Ikan Bakar,
tp kamera tertinggal kat umah cik huzz plaks.. maka buat aje lah tag ni even org xsuruh kihkih CAPUB btol.. eh ada aku kesah? :))

Tiru soklan dr blog huzz & meeza.

syarat 1: mesti menggunakan huruf pertama dari blog anda.
S- for Sengih
 
syarat 2: jawapan tak boleh ulang
1. Nama anda
Si deidaa :P

2. Perkataan 4 huruf
S.A.L.E

3.Nama budak lelaki
Samsul- classmate masa skolah.. nakal gile tp math terrer gile!

4. Nama budak perempuan
Shara- uitm mate

5. Pekerjaan
Secretary- peh aku seketeri ke?  hihi.

6. Warna
Skin color (aci x?  haha)

7. Sesuatu yang anda pakai
Shawl

8. Makanan
Sugus

9. Sesuatu yang boleh dijumpai ditandas
Sink :D

10. Tempat
Surau- port tido ku dikala tghari thehehe

11. Alasan bila lewat
Sori ada eksiden :P (aku xpenah lambat kaedahnya.. ni ayat reka reki je ni heheh)

12. Sesuatu yang anda jeritkan
Shut up!

13. Tajuk film
Soalnya Hati (muvi 1st aku tgk kat wyg haha)

14. Minuman
Sirap laici

15. Kumpulan music
Search

16. Haiwan
Singa

17. Nama jalan
Salor - jln umah aku nih

18. Nama jenis Kereta
Skyline

19. Nama yang bakal ditag
Sesiapa sahaja yg sudi hehe.

(mcm senang tp nak pk lambat gak soklan2 nih).

3 comments:

shuweet said...

cam best kan tag2 ni...camne nak dpt mende2 ni ek..heehe

deidaa said...

Aheheh aku slalu jln2 kat blog kwn2 aku.. dorg kena tag so dorg jwb.. dorg akan tag nama lain2 blk.
So amik je soalan2 tu hehehe.

Ko jwb la ni ;-)

anywhere_Smile said...

This set of unspoken pandora jewerly rules went unchallenged it's not pandora bead and this extra weight, almost magically, pandora charms bracelets everything changed.Brings about acne could Pandora beads find out how traditions evolve, they simply do. To discount pandora the creative mind, images of a wizened pandora sale old wizard sitting atop a stone tower towards discount pandora charms the top of by far the largest mountain pop into your head. He sits Pandora beads 2010 in his white robe stroking his long a few facial beard pandora beads charms coupled with surveys the earth's weddings to be which buy pandora charm has a look of greatly consternation.