Sunday, 15 August 2010

Puding Pelangi yg xpelangi

Arituh kwn aku blaja buat puding kat opeh.. ada la kwn lain yg tlg ajar.
Maka aku gi tgk je so aku amik le resipi buat kat umah.
Masa tgk tu mcm2 tu je.. bkn tgk dr awl smpai akhir.

Antara bahan2nya

Maka ptg tu gak aku wat puding kekeke semangat nye psl!
Semua bahan2 mmg dh ada.
Oh.. aku siap pinjam penimbang opismet aku lg hehe.

Just 2colors (hijau & pink)-- tp smlm aku dh beli kaler biru & coklat hihi sukenya.

Buat punya buat punya buat.
Part yg 'pelangi' tu aku main tuangggg je... buat dot2 lah, buat jalur2 ke sana sini lah.
Ntahapehape.. maka hasilnya mmg xjd pelangi la gehehe.

Hasilnya yg sgt kelakar hehe

Hasilnya jd lah puding kalerpul saje... rasanya mabeles,
tidak lembik, tidak keras.  (Opssss puji puding snd lak wakaka) 


Ok lah.. buke pose xyah beli kuih dah :D

Setelah dipotong

3 comments:

yatispeed said...

camtu rupanya buat...celoreng2 kan kaler ajer ek? bolehla petang ni aku buat...harap2 sempat la..heheeh..

deidaa said...

Kalo btol2 nak bentuk pelangi, kena ikot la btol.. ni aku main tibai je hehe.

Jap je wat ni.. sila buat.. pasti sedap :P

yatispeed said...

aku dah buat..semenggah sket dari ko punya..wakakak..sila ke blog aku..