Tuesday 26 August 2008

MC

Smlm alkesahnya mkn nasik kat umah k.mi [ye la tumpang umah dia kan since xde keta ni].
Stay sana sbb sgt dkt dgn opis aku ++ senang public transport.

Smlm 25/8 [isnin] mkn lauk kari daging, ikan kering, sambal ikan bilis & ayam goreng [semua aku xmkn pon b4 ni kecuali ayam tu je]. Tp nafsu mkn kuat maka mkn la gak. Semua amik skit2 je la [aku ni cerewet mkn.. sekian tima kasih!]

Then mlm tedo kul 12lbh. Tetiba kul 5.15pg aku tersedar sbb sakit perut tp aku tahan. Osmet k.mi pon ada bgn time tu gi toilet. Tup2 5.50pg aku tak tahan sgt.. masuk toilet terus berdebushhhhh + muntah.. mandi terus. Adus lembik badan!

Lps mandi aku pakai baju kurung nih nak gi keje tp tetiba aku sambung tido! Letih ok! No

Then k.mi lak gi toilet.. huhu! Last2 aku ckp kat k.mie, xblh tahan la.. sakit perut mencucuk2. Xpenah aku cirit birit camneh! [last cirit birit pon masa kenduri anas bln 7 lps.. tu pon siap blh main boling lg.. ekekkeke] Roll
Maka sambung tedo smpai 8.45pg.. huhu!

Ubatku [ubat batuk, air garam rasa oren, ubat muntah, ubat sakit perut & ubat cirit birit]

then bgn terus gi Klinik Halim [kat bwh tu je]. Doc. gelak sbb dia ingt aku batuk [heheh batuk pon slh 1gak!]. Doc. ckp kari tu bnyak sgt kut. Entohle.. aku reti mkn je! Tears
Maka doc. bg la MC sehari. Abih la pulok RM45. Isk tu slh 1sbb maleh gi klinik sbb ubat mahal ++ aku bkn mkn sgt pon ubat tu.. xsedap hokeeeey? Sadly I Can't


MC


Doc pesan.. blk tu jgn mkn apa2.
Aiyak, dah la tgh kebulur tp dgr aje la ckp doc! :P
[agak2 kalo aku suh doc. tu mkn ubat.. dia nak mkn tak?
Hehehhe bkn semua doc suka obat.. kannnn? warghaahaha!] Hmm 2

blk tu terus pengsan 2 3min.
Then terus mkn ubat [gila tak sedap langsung.. pahit nak mati.. isk!]
Tp ubat batuk tu sedap.. manis.. aku siap jilat lg sudu tu.. warhghghgahah!

Konklusinya.. aku tedo dr jam 10.10pg- 4ptg.. hahhaha!
4.30pm blk Keramat.. adus xde sape2 nak bg aku duduk pom,
muka dah toya amat2 time tu.

Owh mlm ni aku gi memboling la tp nya
[baru siap muntah & bedebushhh.. hrp2 tak sakit pewut la.. hee]

~moral: jgn mkn kalao was2~
Screamer

3 comments:

CottonBud said...

haa aaa, buku dylela. nak buat kenang-kenangan deidaa. kalau ada lagi contact my email ye? pesonavilla2005@yahoo.com. mmg banyak kena fotostat. takpa, akak bayar kat deidaa plus saguhati sekali. nanti cari ye? harap2nya ada lagi la buku tu dlm robok kt kg deidaa. *aminnnn*

semoga deidaa sembuh segera *aminnnn*

chomelista homestay said...

ahehehe nnti la sy cari dulu ye kak?
sy blk kg pon lambat lg.. 3 4 ari b4 raya.. eheehhe!

Sy pon tak ingt la psl novel tu.
mcm penah baca tp tak ingt psl kisah apa.

Mesti ada yg menarik perhatian akak psl novel tu kan? :D

CottonBud said...

takpa deidaa, akak sanggup tunggu... ye, penting novel tu... bak talian hayat la org kata hehehe.